Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH Thema time - The Illusionists

Jupiter
10 jaren geleden
Als ik zo door ga wordt het een vast thema... Ik heb deze week weer wat bedacht. Na mijn 7 deadly sins is het nu tijd voor the illusionist om in de voorgrond te treden...... of is dat misschien niet de echte?? Niemand die het weet behalve de speler van dit deck:

Ik had al een tijdje het idee om een deck te maken met illusions als creature type alleen ik ben rond aan het kijken naar een thema waar een creature type mooi in past (iets groters, beters en leukers). Tijdens het laatste prerelease toernooi kwam ik op het idee om iets te doen met morph en manifest en dus een goede general hiervoor. Zo kwam ik op Ixidor, reality sculpter Ixidor, Reality Sculptor.

Ik wil graag mijn tegenstanders niet laten weten wat er op tafel ligt en dus speel ik Illusionary mask met veel morph en het beetje blauw manifest wat er is. Ixidron is bijvoorbeeld belangrijk omdat ik mijn morph creatures weer terug kan draaien. Ik heb niet veel kaarten gevonden om creatures terug te laten draaien, maar als die er zijn zouden die goed passe.

Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en of jullie eventueel nog aanvullingen weten (graag ook wat je er dan uit zou halen met bovenstaande info)
themas:
Illusions
Morph
Manifest
 bijgewerkt door Jupiter 10 jaren geleden
sven4president
10 jaren geleden
Lord of the Unreal Zo best leuk zijn aangezien je veel illusions speelt en Phantasmal Image is misschien ook een leuke optie. Je zou ook je illusions kunnen beschermen met Kira, Great Glass-Spinner. die bescherm gelijk al je creatures.
Jupiter
10 jaren geleden
Ik had lord of the unreal al bekeken, maar wij spelen heel erg casual en dan is het echt niet leuk om al je creatures hexproof te geven of te kunnen beschermen. Wij werken meer met getarget removal, die optie wil ik dan ook open houden om het deck ook leuk te houden om tegen te spelen .

Phantasmal Image heb ik denk ik over het hoofd gezien, die past er zeker goed bij. heftige spul van je tegenstander kopieeren

thanks!!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De lord is zelf geen Illusion, dus hij heeft zelf geen hexproof. Moeten ze gewoon die eerst slopen .
Jupiter
10 jaren geleden
ja dat is misschien ook wel zo, of spelen alsof hij geen hexproof geeft
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Joh, dat lijkt me zo overdreven. De helft van je creatures legt het loodje als je er maar half naar kijkt, dan mag je best wat bescherming hebben.
kolonelnick
10 jaren geleden
ik snap best dat hexproof vervelend is, maar voor alles is een oplossing
Jupiter
10 jaren geleden
ik heb hem er in gedaan, hij valt idd wel mee. Gisteren even getest super naar mijn zin gehad
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Jupiter 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Jupiter 10 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL