Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kan alles kopen wat je nodig hebt. Zelf neem ik tenminste mee: een playmat (optioneel), extra dobbelstenen voor counters enzo, sleeves en al voorgesleeved basic landjes (basics zijn gratis beschikbaar) en boterhammen.
Een paracetamol tegen de hoofdpijn van alle indrukken en het vele nadenken. Die ik althans toen goed kon gebruiken, toen ik jaren geleden voor het eerst een prerelease deed
Dordledum 23-09-2016 om 16:42
Je kan alles kopen wat je nodig hebt. Zelf neem ik tenminste mee: een playmat (optioneel), extra dobbelstenen voor counters enzo, sleeves en al voorgesleeved basic landjes (basics zijn gratis beschikbaar) en boterhammen.
Heb je nog een suggestie voor hoeveel landjes van elk?
ik zat hier al aan te denken namelijk maar geen idee hoeveel ik er zou moeten sleeven
Waus 23-09-2016 om 16:47
Een paracetamol tegen de hoofdpijn van alle indrukken en het vele nadenken. Die ik althans toen goed kon gebruiken, toen ik jaren geleden voor het eerst een prerelease deed
Heb eerder wat een een pepmiddel denk ik aangezien ik uit me nachtdienst kom
Dordledum 23-09-2016 om 16:55
10 tot 15 landjes van elk moet genoeg zijn
Er is een (erg) kleine kans, dat je een monocolored deck kunt spelen... In dat geval heb je 16-18 land van hetzelfde type nodig... (afhankelijk van de gemiddelde manacost van je kaarten)
Veel dobbelstenen (voor al die Fabricate counters ) Dice Set D6 Gem Blue zijn wel handig
Landjes zijn er genoeg op locatie
Ingespeelde sleeves is wel handig, hoef je je daar niet druk over te maken (en een paar reserve voor als er een scheurt)
Ik heb zelf een Deckbox Satin Tower Black daar past alles in, de rest gaat in een tas. Maar dat heb ik pas na een paar releases gedaan een ander doosje kan ook en meestal kun je je dek wel in het doosje wat je krijgt kwijt.
Een pen om de briefjes/prijsvragen in te vullen
En ik neem meestal een paar binnen sleeves mee voor de mythic/foil kaarten (stel dat je een invention trekt die wil je dubbel sleeven )
Vooral genieten! En laat even weten dat het de eerste keer is dat je een release doet, over het algemeen handig voor de ervaren spelers en je krijgt dan vaak ook een hoop tips (wel in "als je dat had gedaan" vorm maar daar heb ik altijd een hoop van geleerd)
Let wel op dat als je mythic of andere dure kaart dubbel sleevt en je deze in je deck speelt je hele deck dubbel gesleevt moet zijn omdat dubbel sleeven zorgt voor dikkere kaarten.
Van de de rest zijn de belangrijkste tips hier wel genoemd. Veel plezier in ieder geval!
Check de Prerelease pagina ook nog voor wat info .
Je krijgt een doosje waar de boosters in zitten, daar kun je je deck in kwijt. Een eigen doosje extra kan handig zijn. Sleeves, maar die kun je ook terplekke aanschaffen. Een pakje van 50 is afdoende. Dobbelstenen voor counters en leven, maar de Bazaar heeft ook lifepads. Basic land, maar dat is ook aanwezig. Er zijn broodjes, snacks, tosti's, koffie en thee te verkrijgen.
Veel plezier en aarzel niet om de judges en/of organisatie vragen te stellen!