Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb laatst de Precon Ruthless Regiment gekocht en vond de alternatieve Commanders Trynn, Champion of Freedom en Silvar, Devourer of the Free wel leuk lijken. Dus heb ik het deck een klein beetje aangepast, maar ben eigenlijk op zoek naar wat suggesties. Dus als je het leuk vind om mee te denken; gooi maar wat ideetjes!
Let bij sommige kaarten op dat ze bijv geen Human Soldiers maken, maar gewoon 'Soldier'. Deze kan je dus op geen enkele manier gebruiken voor Silvar
doe ermee wat je wilt
Bedankt! Goede tips. Die Denethor en Lossarnach Captain zijn inderdaad welkome human generators. Jirina en General Kudro ook no-brainers om toe te voegen.
Ik speel hem zelf ook met deze commanders en vind hem erg leuk op deze manier, dus bij deze mijn ervaringen:
Ik vind Morbid Opportunist & Professional Face-Breaker erg handige humans voor dit deck. Card draw en Treasures voor de toch redelijk prijzige partner commanders. Daarnaast maakt Adeline, Resplendent Cathar ook al heel snel veel humans en met een paar buffers zoals Blade Historian en degene die je al hebt wordt dit ook snel eng.
En om het opeten van Silvar nog wat leuker/vervelender te maken raad ik ook Juri, Master of the Revue erg aan. Dat gaat erg hard samen met Silvar en een token generator!