Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dit is een beetje het idee: Je graveyard leegspelen m.b.v. Chakram Retriever en Intruder Alarm of Freed from the Real voor nagenoeg infinite mana. --> Ik hoopte echter dat er misschien nog wat van dit soort kaarten waren.
volgens mij is het andersom: je mag Jegantha niet als companion spelen als je een of meer van de genoemde kaarten speelt. Is toch wel een verschil in resultaat van het deck.
volgens mij is het andersom: je mag Jegantha niet als companion spelen als je een of meer van de genoemde kaarten speelt. Is toch wel een verschil in resultaat van het deck.
Dat ligt er aan waar je begint met tekenen! OP geeft aan een deck met Jegantha als companion te willen als uitgangspunt. Dan kan je de genoemde kaarten niet spelen.
Als je een decklijst zou hebben met die kaarten en dan gaat kijken of je een Companion kan spelen, dan valt Jegantha af.
Ik wilde heel graag een Horde of Notions Deck met Jegantha, the Wellspring als companion omdat het het zo ontzettend leuk samenwerkt!. Daarbij is Jegantha nog een elemental ook . Dus ik voermoed dat ik de kaarten niet mag spelen
Dat ligt er aan waar je begint met tekenen! OP geeft aan een deck met Jegantha als companion te willen als uitgangspunt.
...
Zie je, is net vanaf welke kant je begint.
Ik wilde heel graag een Horde of Notions Deck met Jegantha, the Wellspring als companion omdat het het zo ontzettend leuk samenwerkt!. Daarbij is Jegantha nog een elemental ook . Dus ik voermoed dat ik de kaarten niet mag spelen
Duidelijk en helemaal gelijk natuurlijk! Wel belangrijk de companion vereiste dan niet uit het oog te verliezen
Haha maar dan kan Omnath, Locus of Rage dus ook niet vanwege de mana cost . Maar er gaan verder ook bijna alleen maar elementals in. en Risen reeef en omnath, locus of the roil zeker .