Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gek combo deck met (Horde of Notions + Jegantha, the Wellspr

Kinryouku
3 jaren geleden
Hallo allemaal!,

Ik ben bezig met een Horde of Notions commander deck met Jegantha, the Wellspring als Companion. (Faeburrow Elder + Bloom Tender (Smokebraider)).

Dit is een beetje het idee: Je graveyard leegspelen m.b.v. Chakram Retriever en Intruder Alarm of
Freed from the Real voor nagenoeg infinite mana. --> Ik hoopte echter dat er misschien nog wat van dit soort kaarten waren.

Verder zal het deck bestaan uit bijvoorbeeld:
Verder ga ik dan alle Evoke elementals spelen Bloodpyre Elemental, Catalyst Elemental, Cinder Elemental, Crater Elemental, Plant Elemental, Seething Pathblazer, Supreme Exemplar, Nova Chaser,

Andere goede toevoegingen:
Altar of Dementia, Warstorm Surge, Door of Destinies
+ (Tar Fiend, Skullmulcher twijfel over deze omdat ze zichzelf niet devoureren)

Misschien hebben andere mensen nog andere goede ideeën/ toevoegen.

Groet,

Martin
 bijgewerkt door Kinryouku 3 jaren geleden
Kinryouku
3 jaren geleden
ohjaa goed punt haha. daar had ik even niet meer over nagedacht zal die er even tussenuit halen
Timebug
3 jaren geleden
Onderstaande artifacts helpen je misschien:
Thornbite Staff,Umbral Mantle en Thousand-Year Elixir
 bijgewerkt door Timebug 3 jaren geleden
axlar
3 jaren geleden
volgens mij is het andersom: je mag Jegantha niet als companion spelen als je een of meer van de genoemde kaarten speelt. Is toch wel een verschil in resultaat van het deck.
 bijgewerkt door axlar 3 jaren geleden
Jeff
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
volgens mij is het andersom: je mag Jegantha niet als companion spelen als je een of meer van de genoemde kaarten speelt. Is toch wel een verschil in resultaat van het deck.

Dat ligt er aan waar je begint met tekenen! OP geeft aan een deck met Jegantha als companion te willen als uitgangspunt. Dan kan je de genoemde kaarten niet spelen.
Als je een decklijst zou hebben met die kaarten en dan gaat kijken of je een Companion kan spelen, dan valt Jegantha af.

Zie je, is net vanaf welke kant je begint.
Kinryouku
3 jaren geleden
Ik wilde heel graag een Horde of Notions Deck met Jegantha, the Wellspring als companion omdat het het zo ontzettend leuk samenwerkt!. Daarbij is Jegantha nog een elemental ook . Dus ik voermoed dat ik de kaarten niet mag spelen
Kinryouku
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Onderstaande artifacts helpen je misschien:
Thornbite Staff,Umbral Mantle en Thousand-Year Elixir

Leuke toevoegingen trouwens! dank je
axlar
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Dat ligt er aan waar je begint met tekenen! OP geeft aan een deck met Jegantha als companion te willen als uitgangspunt.
...
Zie je, is net vanaf welke kant je begint.
helemaal gelijk!

Quote:
1 uur geleden
Ik wilde heel graag een Horde of Notions Deck met Jegantha, the Wellspring als companion omdat het het zo ontzettend leuk samenwerkt!. Daarbij is Jegantha nog een elemental ook . Dus ik voermoed dat ik de kaarten niet mag spelen
Duidelijk en helemaal gelijk natuurlijk! Wel belangrijk de companion vereiste dan niet uit het oog te verliezen
axlar
3 jaren geleden
Als je ook op elementals focuste zijn Risen Reef, Omnath, Locus of Rage en Omnath, Locus of the Roil ook te overwegen
 bijgewerkt door axlar 3 jaren geleden
Kinryouku
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Als je ook op elementals focuste zijn Risen Reef, Omnath, Locus of Rage en Omnath, Locus of the Roil ook te overwegen

Haha maar dan kan Omnath, Locus of Rage dus ook niet vanwege de mana cost . Maar er gaan verder ook bijna alleen maar elementals in. en Risen reeef en omnath, locus of the roil zeker .
axlar
3 jaren geleden
Ik bedoelde die andere omnath. Sorry. Omnath, Locus of Creation

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post axlar 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Kinryouku 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL