Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goede low cost spells

Kosmos
6 jaren geleden
Kent iemand goede low cost spells die ik zou kunnen gebruiken om low cost decks te maken laat het dan aub weten
n4ppy
6 jaren geleden
je zult wat specifieker moeten zijn. Welk Formats wil je spelen (casual?)
Voorkeur voor iets (zombies) of een kleur anders krijg je al gauw 3700 kaarten die allemaal maar 1 mana kosten.

Of bedoel je kaarten die goedkoop in prijs zijn?
Kosmos
6 jaren geleden
Ik bedoel 1 of 2 of 3 mana kaarten van water en red en spells die leuke eigenschappen hebben
Magicfreak
6 jaren geleden
Ik denk gelijk aan: Opt, Shock, Counterspell, Mana Leak, Curator's Ward, Diligent Excavator, Glint-Nest Crane, Merfolk Trickster,Vizier of Tumbling Sands, Censor en Siren Stormtamer.

Het is inderdaad wel handig als je noemt in wat voor format je wilt spelen en met welk thema, want ik heb nu ook zomaar een boel kaarten opgenoemd
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Google eens op iets van "MTG UR Spells budget" en kijk eens je dat bevalt.

MTG = zodat je Magic vindt.
UR = U is de afkorting voor blauw en R de afkorting voor rood.
Spells = je wil een deck met veel spells .
Budget = anders krijg je wellicht te dure decks.
KiwiLT
6 jaren geleden
wat voor deck moet het zijn?
In commander ben ik erg fan van Imprisoned in the Moon en Tamiyo's Journal

Koop Gurmag Angler in pauper. Dat ding is een bom. Maarja, 99% van alle pauper kaart is budget
AncientOne
6 jaren geleden
: Preordain, Ponder, Serum Visions, Brainstorm, Sleight of Hand.
: Lightning Bolt, Sudden Shock, Lava Spike, Rift Bolt, Searing Blaze, Skullcrack, Monastery Swiftspear, Kiln Fiend, Young Pyromancer.
: Enigma Drake.
Het format wat je wilt gaan spelen is inderdaad wel erg belangrijk: 3 van de 6 blauwe spells hierboven zijn bv. NIET legal in Modern en alleen die Drake is legal in Standard...
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
Kosmos
6 jaren geleden
Wow thanks guys voor zo snel antwoordden en dat jullie de tijd ervoor genomen hebben
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Kosmos 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Kosmos 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL