Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Om mijn mono black devotion deck (casual, modern legal) te testen vroeg ik mij af wat een goede manier is om dit te doen? Dingen zoal de angel test en dergelijke zijn volgens mij niet echt een goede manier omdat je een hoop dingen mist.
Nu kwam ik na wat googlen Deep IQ 2013 tegen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, of zou het een goede manier zijn om een deck te testen?
Het gaat er mij vooral om te kijken of het deck werkt zoals ik het voor ogen heb. Mochten jullie ideeën hebben voor het deck, dan zijn deze natuurlijk ook van harte welkom. Inspiratie van het deck komt van Against the Odds, maar is zo gemaakt dat de portemonnee het ook nog leuk vind
Er is een magic programma genaamd Forge waarin je decks aan kunt maken en tegen AI/computer spelen.
Installatie is vrij simpel geloof ik, en in het programma moet je nog wel even alle plaatjes downloaden.
De AI maakt niet altijd de meest slimme keuzes, maar je kunt wel zien of je deck goed speelt en heel makkelijk kaarten toevoegen en weghalen.... En het belangrijkste..alles is gratis
Er is een magic programma genaamd Forge waarin je decks aan kunt maken en tegen AI/computer spelen.
Installatie is vrij simpel geloof ik, en in het programma moet je nog wel even alle plaatjes downloaden.
De AI maakt niet altijd de meest slimme keuzes, maar je kunt wel zien of je deck goed speelt en heel makkelijk kaarten toevoegen en weghalen.... En het belangrijkste..alles is gratis
Bedankt, zal eens kijken. Van gratis word ik behoorlijk blij
Ik zelf run altijd m'n nieuwe creaties op Xmage. Het is geen mooi programma, en (zeker als je Duels of Arena gewend bent) de besturing is even wennen, maar je kan er wel al je nieuwe decks tegen echte tegenstanders testen. Ik dacht dat er ook een AI functie is, maar die heb ik nog nooit gebruikt.
Ik zelf run altijd m'n nieuwe creaties op Xmage. Het is geen mooi programma, en (zeker als je Duels of Arena gewend bent) de besturing is even wennen, maar je kan er wel al je nieuwe decks tegen echte tegenstanders testen. Ik dacht dat er ook een AI functie is, maar die heb ik nog nooit gebruikt.
Bedankt. Tegen echte tegenstanders spelen is ook wel zo prettig.