Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Graveyard blink?

Coen333
3 jaren geleden
Hallo,

Kent er iemand een kaart in Esper die een creature naar de graveyard stuurt en daarna gelijk (if iig in dezelfde beurt) weer terug blinkt?

Ik dacht dit met Ephemerate te doen maar was vergeten/werd erop gewezen dat met Exile de creature niet naar de graveyard gaat. Larry Nevinyrral, Urborg Tyrant was teleurgesteld.
nielsvd
3 jaren geleden
Kaya's Ghostform en Gift of Immortality misschien? Heb je nog wel een sac outlet nodig.

Misschien ook Malakir Rebirth?
 bijgewerkt door nielsvd 3 jaren geleden
Coen333
3 jaren geleden
Gift of Immortality blijft dus zelf ook terugkomen? Sac outlets genoeg in het deck

Thnx

Malakir Rebirth zit er al in! Fijne kaart.
 bijgewerkt door Coen333 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
De combo Gift of Immortality met Nevinyrral, Urborg Tyrant is heel eng, ja. Maar zoals Kaya's Ghostform zijn er meer:
Undying Evil
Malakir Rebirth
Abnormal Endurance
kan ik me zo snel bedenken
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Coen333
3 jaren geleden
Oh oh, Larry gaat nog enger worden!
Blasty
3 jaren geleden
Rescue from the Underworld komt bij me op.
Oh wacht, dat is in de volgende beurt.
 bijgewerkt door Blasty 3 jaren geleden
Coen333
3 jaren geleden
Ja, het is leuker als Larry terugkomt met veel vriendjes.
Veekeren
3 jaren geleden
Luminous Broodmoth, Mikaeus, the Unhallowed en Cauldron of Souls - werken die ook in je deck? Kan me voorstellen dat ze misschien niet zijn wat je zoekt, aangezien ze permanents zijn.
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Luminous Broodmoth, Mikaeus, the Unhallowed en Cauldron of Souls - werken die ook in je deck? Kan me voorstellen dat ze misschien niet zijn wat je zoekt, aangezien ze permanents zijn.

Evil Mike zit er in en Cauldron of Souls past wel binnen het thema, thnx!
nielsvd
3 jaren geleden
Ik kwam net tijdens het opruimen van wat kaarten Minion's Return nog tegen, die is misschien ook wel grappig met flash

Edit: en natuurlijk Grim Return
 bijgewerkt door nielsvd 3 jaren geleden
Timebug
3 jaren geleden
dinge'n als Faith's Reward en Second Sunrise doen misschien ook wat je zoekt.

anders Supernatural Stamina
 bijgewerkt door Timebug 3 jaren geleden
Vivien879
3 jaren geleden
Misschien geen graveyard blink als in van play naar de gy en dan weer terug, maar andersom kan misschien ook interessant zijn met Ephemerate?

Ik had zelf Corpse Dance in een zo'n blink deck geprobeerd :-)
Coen333
3 jaren geleden
Bedankt voor de suggesties allen.
Gift of Immortality gaat er sowieso in en die twee ‘Returns’ ook waarschijnlijk.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post Coen333 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Coen333 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL