Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het Nicol Bolas deck verbeteren

Forced2Fire
13 jaren geleden
Hey,

Ik heb eerder vanavond een deckje gemaakt gebaseerd op het Ajani deck van dit Duel Deck setje. Nu probeer ik het Nicol Bolas deckje te verbeteren maar het is moeilijk dan het lijkt.
Mij dunkt het dat als je er betere kaarten/tactieken in wilt steken moet je voornamelijk focussen op je tegenstander te laten discarden en z'n deck te millen, terwijl je zelf langzaam opbouwt tot sterke creatures.

Nu mijn vraag, weet iemand speelbare (en betaalbare) combo's die hier mooi in zouden kunnen?
Alvast bedankt!
beany
13 jaren geleden
Mindcrank
weet niet of die in je deck en budget past
 bijgewerkt door MagnusMagicus 13 jaren geleden
BasicB
13 jaren geleden
@Forced2Fire

Post het deck (voor zover dat je die hebt) en kijk wat andere eraan tips op zeggen!
Eclavyrr
13 jaren geleden
Hmm Abyssal Gatekeeper, Liliana's Specter & Distress voor control, rakdos/dimir signets om te versnellen. Speel bolas stijl, dus zoek sterke beesten met een drawback
Victorvndoom
13 jaren geleden
heb hem al verbeterd

het deck is gebaseerd op de planeswalker en de +2 ability (gains target creature). Het is ook gebaseerd op de familair waar er maar spijtig een in zit dus heb ik er meer ingestoken om de planewalker goedkoper te maken

heb er een coommander deck van gemaakt
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
Forced2Fire
13 jaren geleden
Sorry dat 't zo lang duurde voor ik een antwoord had, maar internet zat te klooien en liet me niet inloggen op Bazaar -.-

Hier is 't deck:
http://www.bazaarofmagic.nl/deck/imp-nicol-bolas-ajani-vs-nicol-bolas-di-1147.html
BasicB
13 jaren geleden
Quote:
Forced2Fire 18-10-2011 om 16:39
Sorry dat 't zo lang duurde voor ik een antwoord had, maar internet zat te klooien en liet me niet inloggen op Bazaar -.-

Hier is 't deck:
http://www.bazaarofmagic.nl/deck/imp-nicol-bolas-ajani-vs-nicol-bolas-di-1147.html

Tip
Een deck link maak je door het nummer -1147- tussen [d] en [/d] te zetten

Dat staat ook bovenaan je deck pagina

Quote:
Deck ID: 1147 (Link een deck in het forum met [d]1147[/ d])
 bijgewerkt door BasicB 13 jaren geleden
Forced2Fire
13 jaren geleden
Ah, excuus, dat wist ik niet
Hij is nu zo goed als af, dus schiet 'm maar neer met opmerkingen en/of suggesties!
Victorvndoom
13 jaren geleden
voor ik een grap en snatch (*) deck van gemaakt heb , heb ik er een drakendeck van gemaakt met de Hellkite overlord zonder bolas en zonder planeswalker Was meer gebaseerd op het bolas deck van Dotp (de eerste versie) waar je zware beesten discard en zombified om ze tot leven te wekken
toen kwamen de dueldecks en de planeswalker gaf bij het idee

(*) alle mogelijke spells die beesten kunnen picken , overnemen etc (ability +2 van de planeswalker) heb dat deck gedelete omdat dat deck niet meer te spelen viel since ik een commander deckvan gemaakt heb..
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL