Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

hulp bij eerste 3-color commander

dethklok
8 jaren geleden
Ik ben van plan om een Commander deck te maken met een commander met 3 kleuren. Ik heb hier echter geen ervaring mee, en zou dus jullie hulp willen vragen: ik heb al een kleine keuze gemaakt tussen mogelijke commanders, en ik zou dus aan jullie willen vragen welke jullie denken dat het beste is:
Damia, Sage of Stone
Intet, the Dreamer
Kaalia of the Vast
Karador, Ghost Chieftain
Kresh the Bloodbraided
Leovold, Emissary of Trest
Oloro, Ageless Ascetic
Riku of Two Reflections
Rubinia Soulsinger
Sedris, the Traitor King
Sen Triplets
Vorosh, the Hunter
Dordledum
8 jaren geleden
Hoi!

Ik vind het zelf altijd makkelijker om eerst een (hoofd)kleur of een thema te kiezen en daar een commander bij te zoeken. Het gaat er vooral om wat je leuk vind om te spelen. De kaarten die je noemt kunnen allemaal sterke commanders zijn, afhankelijk van het deck wat je er omheen bouwt.

Misschien is alleen Vorosh, the Hunter iets minder dan de rest.
dethklok
8 jaren geleden
Wel, ik heb een mono-rood deck rond draken en redelijk veel Rakdos-kaarten, dus mijn eerste gedachte ging naar Kaalia, maar ik vroeg me af wat andere mensen vonden
Dordledum
8 jaren geleden
Kaalia als commander van een drakendeck heb ik nog niet eerder gezien, lijkt me zeker een leuk idee.

Maar misschien is Bladewing the Risen dan meer iets?
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
Blasty
8 jaren geleden
1. Kaalia of the Vast is de beste.
2. Kresh the Bloodbraided,
3. Leovold, Emissary of Trest
4. Karador, Ghost Chieftain,
5. Riku of Two Reflections

Als je keihard snel wilt winnen.

Het is maar net welke kwaliteit jij als "het beste" ziet.