Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Kapot overpowerde combo`s

bolas
7 jaren geleden
Laatst tegen een Ascended Lawmage met Sunbond en Behemoth Sledge. was niet te houden, bij de 53/52 heb ik me maar over gegeven
nederland439
7 jaren geleden
Dat kan inderdaad uit de hand lopen. Het scheelt wel dat deze combo uit 3 kaarten bestaat en er een aantal antwoorden beschikbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan mass removal, artifact removal of enchantment removal. Er zijn ook genoeg combos bekend die uit 2 kaarten bestaan en infinite gaan.
bolas
7 jaren geleden
daar heb je gelijk in, ik ben nu een deck aan het maken met Cradle of Vitality 4 keer en Behemoth Sledge4 keer met nog flink wat hexproofs
en nog veel life gain kaarten +Crested Sunmare maar je hebt daar wel een punt, ik ben daar om nog aan het denken.
ebonpraetor
7 jaren geleden
Persoonlijk beantwoord ik dit soort combo's het liefst met kaarten zoals
.
Gemiddeld boardwipe doet het natuurlijk ook prima.
 bijgewerkt door ebonpraetor 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
en

is vrij berucht
Magicfreak
7 jaren geleden
Of Saheeli Rai + Felidar Guardian
Felidar Guardian is dan wel gebaned in standard en dat is zeer begrijpelijk!
 bijgewerkt door Magicfreak 4 jaren geleden
Eclavyrr
7 jaren geleden
Taigam, Ojutai Master en Dovescape is ook best wel een vervelende combinatie. Vooral omdat je zelf wel nog non-creature spells kunt casten.
AncientOne
7 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 13-11-2017 om 09:13
Taigam, Ojutai Master en Dovescape is ook best wel een vervelende combinatie. Vooral omdat je zelf wel nog non-creature spells kunt casten.

Illness in the Ranks erbij voor extra fun...
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
Sunitram
7 jaren geleden
En dan nog Baral, Chief of Compliance voor handfiltering
Ik ruik een deck idee!
ezt85
7 jaren geleden
Ik speel zelf een deck met Blood Tribute en Sanguine Bond. Hoewel ik de kicker nooit gebruik als we met een groepje spelen. Mensen zijn het dan snel zat.
vanmaanen
6 jaren geleden
met de nieuwe kaart Famished Paladin uit Rivals of Ixalan is ook van alles mogelijk, bijvoorbeeld samen met oldie kaart Resplendent Mentor

lifegain ftw!

:Marc
SimonVanHoudt
6 jaren geleden
Ik heb laats een Dimensional Breach misbruikt met Oblivion Sower. Ik had iedereen's land gejat door de oblivion sower 3 keer te casten
offspring
6 jaren geleden
De Mycosynth Lattice / Darksteel Forge / Nevinyrral's Disk combo mag hier ook niet ontbreken toch?
Thorvik
6 jaren geleden
ik weet nog dat ik een keer in standard een game won omdat ik Boros Reckoner +Boros Charm + Moment of Heroism speelde infinite life
Eclavyrr
6 jaren geleden
Laats weer tegen een vriend van me gespeeld. Hij had de beruchte Niv-Mizzet, the Firemind en Curiosity combo op tafel liggen. Helaas voor hem had ik een Laboratory Maniac met Lightning Greaves in het spel
IAmAC00kie
6 jaren geleden
Mijn favoriete combo is toch wel Krenko, Mob Boss + equiped met Thornbite Staff + Skirk Prospector: infinite Goblin tokens + infinite damage op creatures en players.

Voor de flavour is het ook hilarisch om dan Altar of the Brood te hebben liggen. Jouw deck wordt opeens een mill-deck "Hoe wil je dood? Goblins, damage of zal ik je maar kapot millen?"
 bijgewerkt door IAmAC00kie 4 jaren geleden
Thorvik
6 jaren geleden
die laatste zie ik niet helemaal hoe dat infinite gaat.
IAmAC00kie
6 jaren geleden
Quote:
Thorvik 16-01-2018 om 16:42
die laatste zie ik niet helemaal hoe dat infinite gaat.

De combo ziet er als volgt uit: Krenko, Mob Boss en Skirk Prospector liggen op het veld, aan Krenko is Thornbite Staff equiped. Krenko voor 2 Goblin tokens, je hebt 4 goblins. Sac 1 token met Skirk Prospector, je krijgt 1 in de pool. Krenko untapt (), want het token raakt de graveyard en verdwijnt vervolgens. Krenko voor nog eens 3 tokens, je hebt 6 tokens. Sac opnieuw een token en herhaal. Voila, infinite tokens en mana.

Vervolgens kan je met al die mana de ability van Thornbite Staff die kost betalen, Krenko krijg je zoals gezegd untapt door de sac outlet. Dus: de mogelijkheid tot infinite damage zolang je mana en tokens hebt om te saccen. Daar heb je oneindig veel van, zie de vorige alinea.

Altar of the Brood activeert zodra jij een permanent op het veld legt, tokens zijn ook permanents. Infinite tokens staat dan gelijk aan infinite mill, jouw tegenstanders verliezen dan zodra zij een kaart moeten trekken en dat niet kunnen.
 bijgewerkt door IAmAC00kie 4 jaren geleden
Thorvik
6 jaren geleden
ooh xD ik had de staff niet goed gelezen ik dacht dat hij zei wanneer je een damage deed en dat creature dood ging het equipped creature mocht untappen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 19 posts
  • Laatste post Thorvik 6 jaren geleden
  • Gemaakt door bolas 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL