Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zag laatst Prototype Portal, en toen dacht ik: "Hier wil ik een deck omheen bouwen". Nu speel ik alleen casual, en is de amusementswaarde superieur aan de kracht van het deck. Daarom zoek ik niet de sterkste, maar de leukste combo's van het deck. Nu is leuk natuurlijk voor iedereen anders, maar denk aan iets geks als Mindslaver, Omen Machine of Knowledge Pool, misschien zelfs Thought Prison. Het maakt mij niet zoveel uit of het in de categorie creatures, mill, destruction etc. zit, zolang het maar grappig of onverwacht kan zijn (ja, ik vind het leuk om 10 Lux Cannons op het veld te hebben).
de cube zorgt wel voor meer mana maar niet voor een bosst aan je creatures
maar grote kans dat je veel artifact creatures speelt zonder kleur
dus niet echt een nadeel alleen waaraan ga je nog meer je mana spenderen?
ik zou verder wel voor de cube gaan die is goedkoper om temaken
ik had ook een de galvanizer onder prototype portal liggen in een 1 vs 1 battle tegen een ander artifact deck op gegeven moment had ik er 12+ en aantal Myr Propagator en mana dorks die erg gaat sloegen
ik denk dat je veel mana gaat overhouden elke beurt na een tijdje dus ik denk dat je iets moet verzinnen waar je dat kan in pompen miz iets als Feral Hydra
Artifact landjes imprinten werkt natuurlijk ook, Brittle Effigy is zeker goed, en Master of Etherium is onaardig. Zeker het overwegen waard! Staff of Nin had ik ook gezien, maar of 6 mana het waard is, speel je dan niet liever AEther Spellbomb?
Overigens lijkt Tezzeret the Seeker mij wel een prima planeswalker (ik wil ze alsmaar plainswalker noemen), met untappen en tutoren.
Bedankt voor deze geweldige suggesties, laat mij er meer horen!
bijgewerkt door Drillermaniac 11 jaren geleden (worm =/= wurm)
Over Staff of Nin vs AEther Spellbomb: vergeet niet dat de Staff gewoon blijft liggen! Je kunt dus steeds meer schieten en je pakt steeds meer kaarten .