Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Looking for: Island's geven en Merfolk islandwalkers EDH

Marakus
2 jaren geleden
Hallo allen!

Ik ben bezig met een nieuw commander deck met Kumena, Tyrant of Orazca als mijn nieuwe commander, kan best een leuk deckje worden vermoed ik

Ik heb nog nooit echt met landwalkers gewerkt en het lijkt mij leuk dat nu eens te doen. Om ervoor te zorgen dat de (in dit geval) islandwalkers hun ding kunnen doen moet je zeker weten dat het gaat lukken. Kortom ik wil Islands "weggeven" ik ben tot onderstaande opties gekomen, misschien hebben jullie er nog meer in gedachten? Ik zou er graag nog 2 bijhebben.

Geeft Islands:
Quicksilver Fountain, Streambed Aquitects, Tide Shaper, Spreading Seas

PS: Ik zet ook even mijn islandwalkers erbij, als daar nog ideeën voor zijn dan hoor ik dat ook graag (moet een Merfolk zijn).

Islandwalkers of enablers:
Streambed Aquitects, Stonybrook Banneret, Merrow Harbinger, Master of the Pearl Trident, Lord of Atlantis, Enclave Elite
 bijgewerkt door Marakus 2 jaren geleden
Lavinius
2 jaren geleden
Je hebt nog de Tidal Warrior. Je kan ook een Island Donaten...
Misschien ook Nylea's Presence?
 bijgewerkt door Lavinius 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Political Trickery en Vedalken Plotter zijn ook nog leuke opties, evenals Shifting Borders en Shifting Loyalties. En een beetje vergezocht wellicht, maar Yavimaya Dryad kan een Breeding Pool of Rimewood Falls weggeven.

Verdant Mastery kan je tegenstander ook een Island geven. Stormtide Leviathan maakt van alle landen Islands.

Aquitect's Will, Cold-Eyed Selkie, Merfolk Wayfinder, Seasinger, Thada Adel, Acquisitor, Lingering Mirage, Sea's Claim, Jinx, Mystic Compass, Reef Shaman, Shimmering Mirage, Convincing Mirage, Tideshaper Mystic, Vision Charm zijn ook nog kaarten die zo bij me opkomen. Niet allemaal even sterk wellicht, maar wel mogelijk interessant.

Als je je tegenstanders Islands gaat geven is Carpet of Flowers leuk.
Marakus
2 jaren geleden
Kijk daar zitten een aantal goeie opties tussen, thanks!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Er zijn nog een paar opties, maar dat waren vooral creatures die geen Merfolk waren (en eigenlijk ook niet heel goed ). Ik denk dat ik de handigste opties wel heb genoemd, al hoop ik dat iemand me aanvult als ik een hele nuttige ben vergeten .

Oh, een compleet andere manier om dit aan te pakken trouwens is om de kaarten te "hacken" . Dat komt van Magical Hack. Daarmee kun je "Islandwalk" veranderen in "Forestwalk" bijvoorbeeld! Als je tegenstander wel Forests heeft . En ik bedenk me nu: je kunt ook van een Forest van je tegenstander een Island maken . Dan heeft hij een Forest die telt als Island en tapt voor , en daar kun je ook doorheen islandwalken!

Alter Reality, Crystal Spray, Glamerdye, Magical Hack, Mind Bend, Spectral Shift, Trait Doctoring en Whim of Volrath zijn dan opties.
Gideon1544
2 jaren geleden
Tjonge, zo krijg lk ook zin daar eens mee te spelen.
TheRobinros
2 jaren geleden
Dus Eye of the Storm, alle mogelijke Galvanic Iteration-effecten en Cleansing Wildfires en dan ga je alle non-basics in basics veranderen en alle basics hacken met Magical Hack? Klinkt als een tof deck
Marakus
2 jaren geleden
Erg toffe mechanics haha! Ga ik nog een keer mee aan de gang, voor nu heb ik mijn deckje klaar. Alle kaarten zijn binnen en hij is er klaar voor om komende donderdag te laten zien wat ie kan! Erg benieuwd naar, zal ongetwijfeld tweaken worden de komende tijd

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Marakus 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Marakus 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL