Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Meer food effecten

Jasper90
6 maanden geleden
Hoi,

Voor een Rocco, Street Chef commander deck, zoek ik meer interactie met de food tokens die gemaakt worden.
De reden wat mijn zoektocht lastiger maakt is dat ik geen kaarten van de Lord of the Rings serie heb en niet snel van plan was om die bij te ruilen/aan te schaffen.

Wat zoek ik dan? Effecten die ik al heb met:
Nykthos Paragon en Blossoming Bogbeast, ik heb ook Sproutback Trudge hoewel ik na het spelen van deze vraagtekens heb gekregen of deze blijft. Een Archangel of Thune zal later aan het deck worden toegevoegd.

Ik zie graag reacties en evt tactieken die ik voor Rocco kan gebruiken
Jasper90
6 maanden geleden
Er staan een aantal kaarten waar ik niet aan gedacht had met het maken van het deck, waaronder Jinnie Fay, Jetmir's Second, kan ik ook iets anders maken dan misschien een nutteloze food (mocht het op dat moment niet nodig zijn)
Voice of the Blessed past er gewoon erg mooi in en Feasting Troll King kwam ik in mijn eigen zoektocht naar dingen die met food doen niet tegen, deze ga ik ook onthouden, nog even kijken of deze meer dan bijvoorbeeld Sproutback Trudge
maus
1 maand geleden
Ik denk dat we weer een ChatGPT bot hebben
maus
1 maand geleden
Heb je Gilded Goose al in je lijst staan?

Ik had niet door dat het een 5 maanden oud forum post was, ik hoop dat je er nog wat aan hebt.
 bijgewerkt door maus 1 maand geleden
bartist
1 maand geleden
Zelfde account als vorige keer, dus waarschijnlijk
Jasper90
1 maand geleden
Quote:
2 uren geleden
Heb je Gilded Goose al in je lijst staan?

Ik had niet door dat het een 5 maanden oud forum post was, ik hoop dat je er nog wat aan hebt.

Ik kijk nog regelmatig op het forum dus zie de reacties voorbij komen. Het deck is al wat aangepast met de reacties, maar tot nu toe 1x getest met wat upgrades, loopt meer te doen met de food tokens waar ik op zoek was, nu verder play testen
Jasper90
1 maand geleden
Die bot moet een update: Zowel Savvy Hunter als Tempting Witch kunnen niet in EDH met Rocco, Street Chef als commander
Tancred
1 maand geleden
In de Lord of the Rings set zitten een hoop leuke kaarten zoals The Shire die interactie met food hebben.

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/query?rules=food&coloring=any-exclude&sets%5B%5D=ltr&variant=nonfoil&tab=singles

Edit: ik zie nu dat je al een opmerking maakt over de kaarten in Lord of the Rings.
 bijgewerkt door Tancred 1 maand geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post Tancred 1 maand geleden
  • Gemaakt door Jasper90 6 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top