Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Modern Delver

AndelionK
8 jaren geleden
Hey iedereen,

Met de reveal van de absoluut brute Thing in the Ice heb ik besloten dat dit misschien een mooi zou zijn om een modern deck te bouwen. Na enig onderzoek blijkt dat het goed mogelijk is dat de horror een alternatief kan zijn voor Young Pyromancer in Delver en een goede sideboard kaart in een mirror match. Gezien ik dit deck wel tegen mijn casual vrienden wil kunnen spelen heb ik besloten om er ook een casual build mee te maken.

Echter weet ik niet enorm veel van modern; Ik vaag bekend met de manieren waarop de grote decks binnen het format proberen te winnen maar daar houdt t ongeveer op. Heeft iemand suggesties voor de modern build van het deck? Laat 't me weten en bij voorbaat dank![d]25517[/d]
 bijgewerkt door AndelionK 8 jaren geleden
Kofurea
8 jaren geleden
In modern is Brainstorm helaas niet legaal. Goblin Dark-Dwellers spelen vanaf 18 land lijkt me een beetje ambitieus, en ik denk zelf niet dat je zo'n duur creature nodig hebt om te winnen.

Misschien is het een plan om richting een Kiln Fiend plan te gaan. Veel spells die je nu speelt lenen zich daar ook goed aan. Wee Dragonauts en Nivix Cyclops volgen hetzelfde plan, en Thing in the Ice heeft ook een hoop synergy met het spelen van veel spells.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 2 posts
  • Laatste post Kofurea 8 jaren geleden
  • Gemaakt door AndelionK 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL