Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Modern instant reanimator na Khans

Bittemommy
10 jaren geleden
Dag iedereen,

Ik heb na een tijdje weer eens mijn modern deck afgestoft. Wat ik speel momenteel is Instant Reanimator met Goryo's Vengeance. Samen met Griselbrand en 'The Spagetti Monster' Emrakul, the Aeons Torn. Met als finisher Fury of the Horde.

Het is een all-in combo deck. Op youtube staat een versie van Todd Anderson. Die speelde het in het begin van het jaar. Toen waren er nog geen kaarten zoals Treasure Cruise en Dig Through Time. Ik ben benieuwd wat jullie vinden als dit deck. Is er een mogelijkheid om blauw wat meer te splashen? Of zijn er nog meer kaarten die rapen en discarden?

De decklijst van dit moment:

Alvast bedankt voor het meedenken.
marcoboth
10 jaren geleden
Het deck dat je speelt is heel erg gericht op iets doen en heeft weinig ruimte voor andere kaarten. Treasure cruise en dig through time zouden kaarten van je combo vervangen, wat afdoet aan het doel van je deck. Wat misschien interessant is: Bloodstained Mire.
Bittemommy
10 jaren geleden
Ja klopt, maar ik vroeg me af of er een mogelijkheid voor zou zijn. Ik vervang de fetch ook door Polluted Delta en de Bloodstained Mire
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL