Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Must-haves en tips voor mono wit Soldier deck?

WizardGarm
10 jaren geleden
Hoi BoM'ers!!

Naast mijn Blauw zwarte mill deck en mijn GGB deck(Groene Grote Beesten Deck) heb ik wat nieuws ontdekt!

Mono Wit Human/Soldier token deck, gebouwd rondom Odric, Master Tactician.

Ik ga dit deck gebruiken voor Casual en misschien later nog hopelijk voor Commander.

Heeft iemand nog goede tips voor must haves kaarten of strategieën in mijn deck?
Mogelijk bepaalde kaarten te ruil ook?

Ik heb voor nu al:

Thraben Doomsayer
Mentor of the Meek
Elspeth, Knight-Errant
Raise the Alarm4x
Captain's Call
Crusade
Veteran Swordsmith
Veteran Armorsmith
Honor of the Pure
Celestial Crusader
Elite Vanguard 4x
Doomed Traveler 4x
Odric, Master Tactician
Launch the Fleet

Alvast bedankt!!
 bijgewerkt door WizardGarm 10 jaren geleden
nielsvd
10 jaren geleden
Goldnight Commander en Court Street Denizen zijn leuk in een token soldier deck. Verder zijn er nog wat lords zoals Daru Warchief en Captain of the Watch.

Als laatste is Preeminent Captain nog geinig
Martin85
10 jaren geleden
Enlistment Officer is ook leuk om je hand mee te vullen
nielsvd
10 jaren geleden
Natuurlijk ook leuk is Martial Coup, Nomads' Assembly en Cathars' Crusade
 bijgewerkt door nielsvd 10 jaren geleden
WizardGarm
10 jaren geleden
Het wordt een hele klus om ze te verzamelen, Brimaz, King of Oreskos is zeker nog te duur voor me maar ik ga mijn best doen!!! Bedankt Zeer goede adviezen!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Wat zoeksuggesties:

Alle kaarten waar het woord Soldier op voorkomt

Alle kaarten met het type Soldier

Als je onderaan de pagina klikt op "zoekopdracht wijzigen" kun je ook aangeven dat je alleen maar witte kaarten wil bijvoorbeeld, maar ik heb het nu kleur onafhankelijk gedaan om je een wat breder beeld te geven .
WizardGarm
10 jaren geleden
WOw, die zoek functie is erg handig! Bedankt! Ik keek even bij Akroan Horse die kaart lijkt me geweldig als hij werkt zoals ik denk dat hij werkt xD!!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat doet hij . Je speelt hem, en moet hem dan direct weggegeven. Dan, wanneer je tegenstander aan de beurt is, triggert de Horse en krijg jij een token .
Dordledum
10 jaren geleden
Elk deck met veel 1/1 tokens heeft ook wel een plekje voor een Skullclamp.
WizardGarm
10 jaren geleden
Sterft mijn 1/1 dan meteen zeg maar? Dus eigenlijk kan ik voor 1 mana 2 kaarten pakken ? Dat klinkt inderdaad heel aantrekkelijk!
JT
10 jaren geleden
Dat heb je helemaal juist, hij is in elk deck met kleine tokens heel erg goed, maar dan ook echt heel goed bedoel ik...
WizardGarm
10 jaren geleden
Skullclamp gaat dan niet naar de graveyard toch? Die kan ik zeg maar hergebruiken? Nadat ik dat effect heb toegpast en mijn token is gestorven?
nielsvd
10 jaren geleden
Klopt, een equipment blijft op de battlefield liggen als de creature waarop het geequiped is dood gaat
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post nielsvd 10 jaren geleden
  • Gemaakt door WizardGarm 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL