Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw en een deck gemaakt

nectom
2 uren geleden
Dag allemaal,

Mijn naam is Tom en ik ben op het moment mtg aan het leren. Ik heb zojuist mijn eerste deck gemaakt en ben eigelijk nieuwgierig naar wat jullie hiervan vinden en evt nog tips hebben.

Ik speel het spel met vrienden dus het is wel voor de fun maar als er miss wat kleine aanpassingen slim zijn hoor ik het graag!

Zo als jullie zien moet ik nog 4 kaarten toevoegen aan het deck, ik zat te denken aan burst lightning oa.

Alvast bedankt!

Groetjes Tom
nectom
2 uren geleden
Jared03840
2 uren geleden
Je deck heeft een paar coherente kaarten die vooral focussen op aanvallen tijdens je beurt. Je deck maakt gebruik van piraten, maar die Bigfin Bouncer en Brineborn Cutthroat en ook nog Fanatical Firebrand zijn niet gefocust genoeg op het feit dat je wilt aanvallen (en de flavor van die haai past niet vind ik). Zo heeft Brineborn Cutthroat niet veel te maken met je thema van aanvallen, die focust meer op Faerie-themes van Instant spells. Aangezien je wilt aanvallen tijdens je beurt, wil je haste enablers hebben, dus ik zou meer Goblins in je deck stoppen. Ook heb je card draw en pirates, maar met de card draw kun je niks als je je vrienden niet kunt verslaan met creatures of combo's. Probeer voor budget kaarten toe te voegen als Unexpected Windfall, Breeches, Eager Pillager, en mijn persoonlijke favoriet Earthshaker Khenra (deze zorgt voor unblockable damage). Dan heb je meer focus op pirates en treasure tokens. Je kunt voor meer control Prismari Command toevoegen. En als finisher zou ik absoluut Niv-Mizzet, Parun toevoegen, die geeft je alles wat je deck nodig heeft. Dat kost je misschien in totaal ~ 30 euro denk ik.
nectom
2 uren geleden
Dank voor je uitgebreide reactie!

Het zijn allemaal kaarten die we zelf uit pakjes hebben gehaald, vandaar dat het alleen kaarten zijn uit foundations.

Ik heb geprobeerd inderdaad zelf een beetje te letten op de mana curve en inderdaad card draw. Maar is het toch een beetje een bij elkaar geraapt zooitje vgm

Ik heb er ook nog niet nee gespeeld en uiteindelijk gaat het mij om de lol, maar ik ga toch even checken wat er evt veranderd kan worden.

Tnx nogmaals!
Jared03840
2 uren geleden
Ik zag al idd aan de kaarten dat je boosters hebt geopend. Gelukkig is er voor ieder deck een geweldige kaart. De credit-card
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL