Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe Commander

Krabbel
8 jaren geleden
Hey!

Ik heb inmiddels een aantal Commander decks, 8, om precies te zijn. Nu vond ik het wel weer tijd worden voor een nieuw deck. Ik heb alleen geen idee welke Commander ik wil spelen. Ik ben op zoek naar een leuke build-around Commander, die niet (te) makkelijk infinite kan gaan. Ik heb op het moment de onderstaande decks:

[d]20109[/d]

[d]6585[/d]
[d]21436[/d]

[d]23995[/d]
[d]24273[/d]

Weet jij nog een leuke Commander?
Blasty
8 jaren geleden
Yasova Dragonclaw, dankbare build around generaal.. power boost (+1/+1 counters of equipment of...) sac outlets of blink en keep, lachen!
Waus
8 jaren geleden
Je zou eens buiten je comfortzone wat moeten proberen te bouwen. Dus een keer geen deck die wint op combat damage. Dan kom ik uit op life loss decks, spell decks, combo decks. Zoek daar eens een commander in uit en probeer iets nieuws

De kleuren die je nu het minst speelt zijn en , daar zou je ook eens in kunnne kijken.
 bijgewerkt door Waus 8 jaren geleden
Airclever
8 jaren geleden
WizardGarm
8 jaren geleden
Nekusar, the Mindrazer is erg leuk in multiplayer.
hallowman3
8 jaren geleden
Anowon, the Ruin Sage vampire tribal(ish) of sacrifice.
Eclavyrr
8 jaren geleden
Wat dacht je van een bounce/sacrifice/ninja deck met Vela the Night-Clad als general. Winnen op lifeloss en veel ETB effecten op creatures.
 bijgewerkt door Eclavyrr 8 jaren geleden
alex126
8 jaren geleden
Thada adel, artifacts stelen blijft leuk. Ghaves, guru of. Als je van counters houd in ieder geval. Sidisi of meren voor graveyard/reanimate.
derooy89
8 jaren geleden
Ik mis een tribal commander.... Just saying
derooy89
8 jaren geleden
Quote:
derooy89 15-12-2015 om 11:32
Ik mis een tribal commander.... Just saying

Geintje, zal voortaan eerst alles doorkijken.

Ik vind een Mill deck wel wat voor jou
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Sidisi, Brood Tyrant, Tasigur, the Golden Fang. Vooral die eerste staat nog op mijn lijstje...
Morph
8 jaren geleden
StanleyW
8 jaren geleden
Ga de uitdaging aan bouw een deck met Rakdos the Defiler
 bijgewerkt door StanleyW 8 jaren geleden
goeth78
8 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 15-12-2015 om 14:31
Sidisi, Brood Tyrant, Tasigur, the Golden Fang. Vooral die eerste staat nog op mijn lijstje...

Ik heb in de afgelopen maanden een Sidisi-deck gebouwd en daar beleef ik een hoop speelplezier aan. Absolute aanrader!

Als je voor twee-kleuren wil gaan kan ik ook Meren of Clan Nel Toth of Lazav, Dimir Mastermind van harte aanraden als Commanders met veel graveyard interactie die je wel een echte persoonlijke touch kan geven!
Alliehj
8 jaren geleden
Ik nomineer Teysa, Orzhov Scion.
Dit deck is een chaos van enter en leave the battlefield triggers en wint vaak door middel van Blood Artist en Extort effecten.;

Let op, lijst is niet helemaal up to date.
Krabbel
8 jaren geleden
Dank voor alle reacties Ik ga binnenkort een opzetje maken voor een Meren of Clan Nel Toth EDH. Geen ervaring met GY EDH, dus dat is gelijk een uitdaging.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post Krabbel 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Krabbel 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL