Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Bij (vrijwel) elke set komen er ook preconstructed Commander decks uit, maar 't is van tevoren wellicht lastig te bepalen of een deck écht voor jou is. Speciaal hiervoor hebben wij een "nieuw" soort content in het leven geroepen: een heuse Bazaar of Magic Deck Tech!
In deze video's bespreken we het thema & strategie van de decks, welke opvallende nieuwe kaarten er in zitten, welke opvallende reprints er zijn, delen we wat stats en geven we je een paar upgrade suggesties.
Zojuist de Quick draw bekeken, ik merkte dat ik het voorlezen van de kaarten wat overbodig vond. Daar valt wel wat tijdswinst te behalen, ik heb niet makkelijk 20min de tijd, maar 12min al een stuk makkelijker, om een filmpje te kijken, that is. Verders amusant en een goeie sfeer, alleen wie verstopt zich nou achter een stro-baal in het wilde westen?
We proberen deze video's voor alle ervaringsniveaus begrijpelijk te houden, dus 't voorlezen van de kaarten is vooral iets wat voor de wat nieuwere spelers (die vaker precons kopen) wellicht wel fijn kan zijn. Maar goed punt, we kunnen altijd checken of er wat tijdswinst hier en daar te behalen is. We vonden onze video al kort vergeleken met andere deck techs, haha.
En een strobaal is toch perfecte cover voor als er een shout-out plaatsvindt?
We proberen deze video's voor alle ervaringsniveaus begrijpelijk te houden, dus 't voorlezen van de kaarten is vooral iets wat voor de wat nieuwere spelers (die vaker precons kopen) wellicht wel fijn kan zijn. Maar goed punt, we kunnen altijd checken of er wat tijdswinst hier en daar te behalen is. We vonden onze video al kort vergeleken met andere deck techs, haha.
En een strobaal is toch perfecte cover voor als er een shout-out plaatsvindt?
Ah zo. Dan zou ik er denk ik voor kiezen de kaart “uit te leggen” terwijl je em toont. Immers is de kaart dan leesbaar en kan je er dan direct in NL onderbouwing aan geven.
Andere techs heb ik niet bekeken, dus ik kon het niet vergelijken. Maarja, eenvoud is kunst zullen we maar zeggen. Sws leuk dat jullie het doen. Er wordt overigens wel verwezen naar discord, maar niet specifiek naar dit forum. Dat zou er ook gepromoot mogen worden.
Butch Cassidy en de Sundance-kid zijn het helemaal met je eens, altijd lekker liggen achter de strobaal.