Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
aangeschaft. En deze wil ik graag wat verbeteren.
Ik dacht zelf aan de volgende aanvullingen:
Ancient Ziggurat 1x Een 5-kleuren landje voor beestjes: altijd handig. Gemhide Sliver 2x Onmisbaar om snel mana te krijgen. Heartstone 1x Zat 1x in het deck, maar deze is wel erg goed met bepaalde abilities. Homing Sliver 1x extra om mijn Sliver Overlord te zoeken.
Verder staan uiteraard de Sliver Queen of Sliver Legion op mijn lijstje. Maar ben nog niet van plan om ze echt te kopen.
Hebben jullie nog tips om het deck sterker te maken? Ik dacht eerst aan kaarten als: "draw x cards". Maar ik denk dat dit de snelheid uit het deck haalt.
Distant Melody zit er ook al in maar is zeker een kaart die het waard om vaker te spelen. Er zitten ook veel Slivers in het deck die je misschien niet wil spelen, maar dat is je maar net wat jou speelstijl is welke slivers je neemt.
Neem maar eens een kijkje bij mijn slivers ook ooit met dat premium deck begonnen.
er zijn verschillende mogelijk heden om kaarten te trekken. Ze bestaan ook in verschillende kleuren.
de blauwe zenith is misschien een beetje duur voor een sliver deck maar hij wordt weergeschuffeld. Met extra mana fixing geraak je er wel
je kan ook melodies gebruiken die zit standaard in dat premium deck en ik gebruik het ook
je kan ook kaarten trekken met bepaalde combos
Smash is goed tegen artifacts en je trekt een kaart
je hebt ook een artifact dat de zelfe effect heeft als melodies maar je moet kaarten wel discarden
beany 26-10-2011 om 13:51
sliver queen en sliver legion zijn goed
alleen wel duur heb ze van het weekend gkocht 43 euro samen
Poeh, ben jaloers op je ;-)
Vroeger had ik de Sliver Queen in bezit, maar toendertijd had ik een erg aantrekkelijk prijsje voor mijn verzameling gekregen. Erg jammer, maar nu kan ik weer mijn verzameling opnieuw opbouwen.
Ik zou heartstone niet zo snel er vaker in doen. De abilities die mana kosten zijn alleen bij sliver overlord en sliver queen echt interessant, ik denk dat je vaker blij zal zijn als je een of twee slivers extra hebt.
In plaats van Luminescent rain kan je misschien beter een Essence Sliver extra spelen. De hoeveelheid levens die je krijgt is afhankelijk van het aantal slivers dat je hebt. Als je veel slivers hebt liggen, dan is die leven niet zo boeiend, een extra sliver is dan beter. Met Essence Sliver heb je dan dus beide tegelijk. budget zou Darkheart Sliver zijn.