Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vorel EDH, hulp gezoch

Bertthehulk
9 jaren geleden
Beste Bazaarmensen,

Kijk, een deck:

In de tijd voordat ik EDH speelde, maar gewoon 60 kaarten casual, was mijn favoriete deck een deck dat niet eens van mij was. Een vriend van me had een simic evolve deck.
Daar ben ik toen zelf aan gaan sleutelen (ik beleefde er meer plezier aan dan hem, dus ik mocht het van hem lenen zei hij), en zo heb ik heel veel wacky potjes gehad met veel kaarten pakken en veel +1/+1 counters plaatsen, verplaatsen, en weghalen.

Nu kan Vorel nog veel meer van alleen +1/+1 counters verdubbelen, wat hem alleen nog maar leuker maakt.
Ik had eerst ongeveer 200 kaarten die ik gaaf/goed/leuk vond, maar we weten allemaal dat dat een beetje teveel is.
Ik heb die lijst ook nog steeds ergens, dus graag suggesties voor dingen die die mis zijn met dit deck (te traag, te greedy bla bla), kaarten die er toch écht in moeten (dan liefst een suggestie wat er daarvoor uit zou kunnen) of anders commentaar.
Ik overweeg het deck in het echt te maken, dus ik probeer de kaarten liefst onder de 10 euro te houden (uitzonderingen voor té geniale kaarten kunnen natuurlijk gemaakt worden, maar het moet geen al te duur projecte worden)

Alvast bedankt!

EDIT: en ik kan niet typen, excuses daarvoor
 bijgewerkt door Bertthehulk 9 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL