Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

7 maart 2022 banned and restricted announcement

PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Edit Magnus: Dank voor het aanmaken van het topic! Ik heb even de boel wat ge-edit, vind je hopelijk niet erg

Announcement Date: March 7, 2022

Pioneer:
- Lurrus of the Dream-Den is banned.

Modern:
- Lurrus of the Dream-Den is banned.

Pauper:
- Galvanic Relay is banned
- Disciple of the Vault is banned.
- Expedition Map is unbanned.

Tabletop Effective Date: March 7, 2022
Magic Online effective date: March 7, 2022

Bron: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/march-7-2022-banned-and-restricted-announcement
 bijgewerkt door MagnusMagicus 2 jaren geleden
TheRobinros
2 jaren geleden
Kijk, sancties zijn logisch, natuurlijk. Maar om nou kaarten te bannen die "Rus" in hun naam hebben...
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Kijk, sancties zijn logisch, natuurlijk. Maar om nou kaarten te bannen die "Rus" in hun naam hebben...
Oh nee, volgende maand bannen ze Aysen Crusader nog!

Maar goed, ik hoor positieve geluiden over de bans, dus het zullen wel goede bans zijn . Geen verstand van, ik snap alleen Commander (un)bans
MitchDeBaas
2 jaren geleden
nou wel even het format erbij zetten hoor jongens, ik dacht even dat er weer een commander van me gebanned was

het gaat om:
- Pioneer
- Modern
- Pauper
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik heb net de eerste post wat ge-edit, beter zo?
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Helemaal niet erg Magnus. Ik moest alleen de vreugde delen van het bannen van dit Russisch katje.

Overigens niet perse vreugde dat hij gebanned is maar dat ik op het punt stond er 1 te kopen en dat nog niet had gedaan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL