Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AFR] Dungeons & Dragons: Adventures in the Forgotten Realms

Dordledum
3 jaren geleden
Dank weer voor de service!

Hier de link naar de Mechanics van de set.

Verbaast me wel dat Party en "adventures" niet terugkomen.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
KoenDeMagicSpeler
3 jaren geleden
Party komt niet terug in deze set omdat deze set al klaar was toen zendikar rising uitkwam. Ze hebben dus niet de mening van spelers kunnen verzamelen en dus gaan ze die mechanic nog niet terug brengen in deze set.
Dordledum
3 jaren geleden
Het had allebei gewoon zo mooi gepast. Je gaat in D&D met een party op adventure.

Wordt nog steeds een mooie set dit hoor. Superenthousiast.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik ben wel benieuwd, ik ga in elk geval de hele set sparen. Ik heb ene Bundel, set box en een prerelease te gaan, hopelijk kom ik daar een heel eind mee
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Ik ben wel benieuwd, ik ga in elk geval de hele set sparen. Ik heb ene Bundel, set box en een prerelease te gaan, hopelijk kom ik daar een heel eind mee

Ik ook, maar dan foil

Ik begin met een set boosterbox en een setje prerelease packs en de rest komt later wel.
Luc
3 jaren geleden
Misschien een slowpoke vraag maar klopt het dat de commander decks bij deze set 'grote' commander decks zijn en dat bij de voorgaande set strixhaven ook al 'grote' commander decks gelinkt zijn? Ik dacht dat dit maar bij 1 set in het jaar werd gedaan en dat de 'kleine' comander decks bij de overige sets worden uitgebracht.

Heb waarschijnlijk ergens een post/thread gemist maar hoor het graag!
Dordledum
3 jaren geleden
Wat is het verschil tussen grote en kleine commander decks? dit zijn geen brawl decks als je dat bedoelt.

Iets anders, bij een set van 4 of 8 prerelease packs krijg je een "Magic: the Gathering promo pack", wat is dat en wat voor promo's zitten daar in?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Kaldheim had Commander decks van 20 euro met minder nieuwe kaarten, dat bedoelt hij met de kleine
Rody
3 jaren geleden
Normaal gesproken is er ook maar één 'grote' set per jaar maar ze maken voor Dungeons & Dragons een uitzondering. De reden die Wizards daarvoor gegeven heeft is dat ze heel graag de mechanics van deze set goed willen ondersteunen (vandaar de 17 nieuwe kaarten per deck in de commander decks) vanwege het potentieel grote nieuwe publiek wat Commander gaat spelen. Namelijk de D&D spelers die nog geen Magic spelen.
Rody
3 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Iets anders, bij een set van 4 of 8 prerelease packs krijg je een "Magic: the Gathering promo pack", wat is dat en wat voor promo's zitten daar in?

Een Magic: the Gathering promo pack is een speciale booster met 4 kaarten. Ze zijn ontstaan ter vervanging van de FNM promo's. In een pack vindt je 1 rare of mythic uit de set waar de packs van zijn. 1 rare of mythic uit een speciale lijst (ik weet even niet waar die lijst staat maar het zijn kaarten waarvan Wizards denkt dat jij ze tof vindt. Soort van 'the list'). 1 promo kaart, zoals bijvoorbeeld: Wolfwillow Haven. En de laatste kaart is een Arena code voor een gratis booster.
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Quote:
28 minuten geleden

Een Magic: the Gathering promo pack is een speciale booster met 4 kaarten. Ze zijn ontstaan ter vervanging van de FNM promo's. In een pack vindt je 1 rare of mythic uit de set waar de packs van zijn. 1 rare of mythic uit een speciale lijst (ik weet even niet waar die lijst staat maar het zijn kaarten waarvan Wizards denkt dat jij ze tof vindt. Soort van 'the list'). 1 promo kaart, zoals bijvoorbeeld: Wolfwillow Haven. En de laatste kaart is een Arena code voor een gratis booster.

Cool, dank. Blij dat ik een setje met zo'n pakje erbij heb besteld.
Luc
3 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
Normaal gesproken is er ook maar één 'grote' set per jaar maar ze maken voor Dungeons & Dragons een uitzondering. De reden die Wizards daarvoor gegeven heeft is dat ze heel graag de mechanics van deze set goed willen ondersteunen (vandaar de 17 nieuwe kaarten per deck in de commander decks) vanwege het potentieel grote nieuwe publiek wat Commander gaat spelen. Namelijk de D&D spelers die nog geen Magic spelen.

Helder dat verklaart, duidelijk antwoord. Dankjewel.

Quote:
41 minuten geleden
Wat is het verschil tussen grote en kleine commander decks? dit zijn geen brawl decks als je dat bedoelt.

Weet niet goed hoe het anders te verwoorden. Volgens mij is er geen officiële benaming die het verschil tussen de 2 aangeeft. Maar zoals Magnus aangeeft zijn de 'kleine' decks voor mij de goedkopere decks met minder nieuwe kaarten en minder foils alhoewel deze verschillen steeds kleiner worden.
Flut123
3 jaren geleden
Ik ben in ieder geval erg blij met deze voor mijn commander deck:

bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden (spoiler tags zijn niet meer nodig en alle kaarten staan al op de Bazaar :))
stefke78
3 jaren geleden
Erg blij met deze set! Ik wil maar 7 kaarten.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Hehe Het power level van deze set ligt niet enorm hoog, maar dat is ook niet heel verbazingwekkend want normaliter zouden we nu een Core set hebben, plus een deel van het doel van deze set is D&D spelers naar Magic ook te krijgen, en dan is het wel prettig als de set niet ENORM complex is
Veekeren
3 jaren geleden
Ik moet eigenlijk toegeven dat deze set me helemaal niks doet... Het krijgt me net zo warm als een Secret Lair Walking Dead (en nee jullie hoeven me niet uit te leggen wat de verschillen zijn waardoor SLWD zoveel ophef gaf ). Ik heb helemaal niks met D&D en voelt voor mij eerder als het weer verleggen van commerciële grenzen. Wat ik ook wel snap, daar niet van, maar toch.

Maar goed, ik lees in dit topic vooral positieve reacties, dus laat mij maar een grumpy old man zijn Net als bij collector boosters - niet iedereen kan tot de doelgroep behoren..
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik moet zeggen dat het aantal kaarten dat ik graag voor mijn commander decks wil hebben vrij laag ligt. Gelukkig maar, anders moest ik veel kaarten dubbel gaan aanruilen
Ik kijk erg uit naar de prerelease van deze set.
Dordledum
3 jaren geleden
Grappig dat iedereen verschillende behoeftes heeft. Ik had zelf helemaal niets met Strixhaven, maar vindt deze set echt geweldig!

Maar ik speel ook al ruim 20 jaar D&D, dat zal helpen.
Veekeren
3 jaren geleden
Strixhaven vond ik ook wat "kinderachtig" qua sfeer (grumpy old man, zei het al). Maar ben wel helemaal los gegaan met Adrix and Nev, Twincasters MH2 vond ik dan weer echt geweldig. Ondertussen komt er zoveel uit dat je wel kan zeggen "voor elk wat wils"
 bijgewerkt door Veekeren 3 jaren geleden
Awvanzijl
3 jaren geleden
Ik kan de dungeon kaarten niet vinden trouwens. Staan de tokens nog niet op de site?

Ik had namelijk een vraag over de Mad Mage dungeon. De langere. 1 van de levels is:
Runestone Caverns: Exile the top two cards of your library You may play them.

Er wordt hier geen timing restrictie aangegeven. Kun je die dan wanneer dan ook spelen? Ook in een volgende beurt? Dan is het beter dan draw 2 cards...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 114 posts
  • Laatste post Eclavyrr 3 jaren geleden
  • Gemaakt door BluezamX 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL