Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

ebonpraetor
12 jaren geleden
Gedoseerd:

en daaraan mooi gekoppeld

bijgewerkt door ebonpraetor 12 jaren geleden
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Ik heb al wel wat regelvragen over soulbond hoor... Hier maar doen?
Stel je hebt 2 creatures A en B met soulbond. Je hebt creature B en C (zonder soulbond) op de bf liggen gepaird. Ze hebben dus allebei het effect van creature B. Als ik nou creature A cast en die ga pairen met creature B, hebben dan 3 creatures (A, B en C) het effect van creature B? (en creature A en B hebben dan het effect van A)
Blasty
12 jaren geleden
Quote:
Morph 17-04-2012 om 21:11
Helvault spoiler!!

Jammer dat het bekend is, ik hoef het niet te weten, maar straks op de prerelease zal ik het vast horen voordat ie open gaat
kv83
12 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 18-04-2012 om 10:18
Stel je hebt 2 creatures A en B met soulbond. Je hebt creature B en C (zonder soulbond) op de bf liggen gepaird. Ze hebben dus allebei het effect van creature B. Als ik nou creature A cast en die ga pairen met creature B, hebben dan 3 creatures (A, B en C) het effect van creature B? (en creature A en B hebben dan het effect van A)

Creatures kunnen alleen gepaired zijn met één crature. Je kan een creature alleen maar pairen als deze nog niet gepaired is.
 bijgewerkt door kv83 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 18-04-2012 om 10:18

Dat kan niet. Een pair is altijd 2 creatures, en die creatures kunnen niet nog een keer gepaired zijn. Je kunt dus ook niet een creature zonder Soulbond tweemaal gepaired hebben. Het is dus altijd een unieke set van 2 creatures.

Quote:
Blasty 18-04-2012 om 10:27
Quote:
Morph 17-04-2012 om 21:11
Helvault spoiler!!

Jammer dat het bekend is, ik hoef het niet te weten, maar straks op de prerelease zal ik het vast horen voordat ie open gaat

Dat valt vast wel mee. Ik weet nog niet wat erin zit, en ik ga er niet naar op zoek en laat me lekker verrassen op de Prerelease, en ga mijn best doen om duidelijk te laten weten dat ik het niet hoef te weten.
Morph
12 jaren geleden
Quote:

Vind ik ook jammer.
Dat er nu zoveel kaarten van de set bekend zijn heb ik minder moeite mee. Die wil je toch weten voordat je naar de prerelease gaat.
Maar die Helvault hadden ze dicht moeten laten
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Ik weet het niet en wil het niet weten ook. Degene die het verklapt op de pre-release op zaterdag geeft een rondje... Zou ik een goeie huisregel vinden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Lijkt me een goede regel
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 18-04-2012 om 10:45
Ik weet het niet en wil het niet weten ook. Degene die het verklapt op de pre-release op zaterdag geeft een rondje... Zou ik een goeie huisregel vinden

Ik ben voor! Oh wacht, ik ben er niet, darn! Ah well, ik weet al wat er in zit (aangezien ik geen helvault prerelease speel heb ik toch even gekeken), maar ik houd mijn mond dicht.
Morph
12 jaren geleden
Nieuw vechtend beertje

Creature Human?? - {g}
Rare
{g}, {t}: Target creature you control fights another target creature.
1/1
 bijgewerkt door Morph 12 jaren geleden
Blasty
12 jaren geleden
Eerste 1/1 Bear?

Oh nee, er was nog Werebear
Morph
12 jaren geleden
Het is geen beer maar een human, op het plaatje staat wel een hele coole beer.
Die verwarring komt door mij, excuus...
Blasty
12 jaren geleden
Oh oke, ja ik klik natuurlijk alleen op de link.

Eerste 1/1 human? XD
Jeff
12 jaren geleden
Er bestaan nog normale spoilers!

Soul of the Harvest (4)(G)(G)
Creature - Elemental (Rare)

Trample
When another non-token cretaure enters the battlefield under your control, you may draw a card.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Soul of the Harvest naast Harvester of Souls Leuk .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Het is wel leuk hoe zwart en groen aan het spiegelen zijn in de kaarten.

Wat zou de volgende zijn?
smartin
12 jaren geleden
wel originele namen zeg
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Vergeet Grisly Bear...eh...Walking Corpse niet, de Grizzly Bears reprint
jorn
12 jaren geleden
Quote:
Maar die Helvault hadden ze dicht moeten laten

Overigens dient opgemerkt te worden dat de inhoud van de Helvault niet bekend is geworden doordat iemand moedwillig erin heeft gekeken, maar omdat er een Helvault werd afgeleverd die deels geopend was. En degene die hem weer moest sluiten moest dat nu eenmaal met zijn ogen open doen. Het is een ander verhaal dat dezelfde persoon vervolgens een post zette op het mtgsalvation forum.
Fjaulnir
12 jaren geleden
Dan kun je nog altijd beslissen om niet op het internet te gooien wat je hebt gezien he
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL