Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Aangezien het laatste dat we van Zendikar weten van M15 komt ( Nissa was bezig met het vechten tegen de achtergebleven eldrazi), lijken de eldrazi zeer waarschijnlijk. Ugin is weer levend en er is via het pax east panel van 6 maart een art bekend met een levende Ugin en Sorin. Het lijkt aannemelijk dat we op korte termijn horen wat de uitslag van dat gesprek is en of ze naar zendikar gaan.
Gideon heeft een van de drie Eldrazi Titans gezien en is sindsdien het Multiversum doorgereisd op zoek naar iets wat ze kan stoppen. Wellicht dat we hem weer gaan zien met een eventueel gevonden antwoord?
Sunitram 07-03-2015 om 11:19
Gideon heeft een van de drie Eldrazi Titans gezien en is sindsdien het Multiversum doorgereisd op zoek naar iets wat ze kan stoppen. Wellicht dat we hem weer gaan zien met een eventueel gevonden antwoord?
er werd op pax verteld dat de vijf planeswalkers uit origins een belangrijke rol gaan spelen in de aankomende storylines, dus dit is goed mogelijk
Over Eldrazi hoeven we niet te twijfelen. De promo art bij de Product Page op de site van Wizards toont art van Gideon tegenover een (nieuwe?) Eldrazi
Het oorspronkelijke Zendikar block sprak me qua flavor, verhaal en mechanics enorm aan (treasure hunting, Eldrazi, Landfall). Nu al veel zin in deze set!
Darksoul93 07-03-2015 om 11:28
Over Eldrazi hoeven we niet te twijfelen. De promo art bij de Product Page op de site van Wizards toont art van Gideon tegenover een (nieuwe?) Eldrazi
Het oorspronkelijke Zendikar block sprak me qua flavor, verhaal en mechanics enorm aan (treasure hunting, Eldrazi, Landfall). Nu al veel zin in deze set!
Zijn dat trouwens de hoorns van Ugin/Nicol B. op de achtergrond bij die Eldrazi links?
Zijn dat trouwens de hoorns van Ugin/Nicol B. op de achtergrond bij die Eldrazi links?
Ik denk dat het de tentakels van die Eldrazi zijn. Da's wel één brute Gideon trouwens!
Het is in ieder geval een Eldrazi-spawn van Ulamog, gezien de stijl van de Eldrazi (zie bijvoorbeeld Pathrazer of Ulamog)
Ik denk er nu al een hele tijd aan om eens zwaar te investeren in een set. Return to Ravnica vond ik wel redelijk, Theros-block was erg leuk qua flavor en de goden waren leuk commander-materiaal, maar dat was precies toch niet waar ik op wachtte. Fate Reforged deed me twijfelen en nu komen ze af met alles in een keer: Dragons of Tarkir, Magic Origins en Battle for Zendikar....