Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bloomburrow, Gift a…

SceneFizza
1 maand geleden
Dit is toch geweldig, je hebt bv een Sheoldred, the Apocalypse of Smothering Tithe liggen en je speelt een Consumed by Greed of een Dewdrop Cure. Deze set ga ik zeker op prijs stellen. Nu nog een sheo of smothering in me verzameling zien te krijgen.
Lavinius
1 maand geleden
In pioneer runt control 3-4 Narset, Parter of Veils, wat een leuke combinatie lijkt met hype kaart Long River's Pull, bijvoorbeeld.
bartist
1 maand geleden
Ik ben fan van de gift mechanic!
Maar als ik een kaart uit ons collectief geheugen kan verwijderen, dan is het Sheoldred, the Apocalypse. Ik speel er principieel niet mee op arena, en ik sterf intern een beetje als ik die kaart tegenover mij zie.


Meer gifts, minder sheoldred, make magic great again
Luctor
1 maand geleden
Quote:
24 minuten geleden
Ik ben fan van de gift mechanic!
Maar als ik een kaart uit ons collectief geheugen kan verwijderen, dan is het Sheoldred, the Apocalypse. Ik speel er principieel niet mee op arena, en ik sterf intern een beetje als ik die kaart tegenover mij zie.


Meer gifts, minder sheoldred, make magic great again
Helaas roteert Sheoldred nog niet uit Standard.

In Arena heb ik een deck waar ik 'm in speel. Dat is een Phyrexian deck, dus daar vond ik wel dat ie in hoorde. Maar dat deck is na de rotatie niet meer Standard legal, denk ik.
SceneFizza
1 maand geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik ben fan van de gift mechanic!
Maar als ik een kaart uit ons collectief geheugen kan verwijderen, dan is het Sheoldred, the Apocalypse. Ik speel er principieel niet mee op arena, en ik sterf intern een beetje als ik die kaart tegenover mij zie.


Meer gifts, minder sheoldred, make magic great again


Best een vervelend kaartje idd, maar meestal volgt er toch wel een rappe removal op.. Hoe dan ook, het was in ieder geval een voorbeeld wat wel tot de verbeelding spreekt, toch? Ik speel em zelf ook niet btw.
bartist
1 maand geleden
Het speelt inderdaad wel tot de verbeelding. Giften lijkt mij enorm leuk! maar ik weet niet hoe het 1-op-1 speelt. Ben benieuwd hoe het gaat zodra het op arena uit komt. Ik ga het zeker testen (zonder sheoldred), maar dan misschien met de Faerie Mastermind wat gewoon een prima kaart is en leuk speelt!
MrAdrian
1 maand geleden
Zei iemand Sheoldred? Would be a shame if I had a Go for the Throat. Gelukkig is de Standard meta zo divers dat je Sheoldred niet meer zo vaak voorbij ziet komen als voorheen. Maar wellicht ziet ze weer het zonlicht met de gift mechanic.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top