Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb net D14 gratis op me Nexus 7 Android tablet gedownload en werkt wel goed moet ik zeggen en morgen is hij voor elk platform te downloaden geloof ik.
Wie gaat dit ook spelen?
ik geloof dat je nu je eigen deck kan bouwen en dat er sealed play is en nog meer dingen.
hoop alleen niet dat je boosters moet kopen net als magic online.
Ga hem morgen voor de PS3 halen. Als het goed is kan je door de campain te spelen boosters unlocken maar vermoedelijk houd dat op als je de campain uit heb gespeeld. Zal me niks verbazen als je na een tijdje ook boosters kan kopen voor de game. Ze zouden gek zijn als ze dit niet zouden doen imo. Altijd mensen die er geld voor neerleggen.
Ga er vanuit dat hij de demo heeft aangezien ze het niet gratis weg geven.
Dit zijn de release data:
PC/Steam: June 26, 2013
Xbox LIVE Arcade: June 26, 2013
Playstation Network (USA): June 25, 2013
Playstation Network (Europe): June 26, 2013
Playstation Network (Japan): June 27, 2013
Playstation Network (Asia): June 27, 2013
iTunes: June 25, 2013
Google Play: June 25, 2013
Amazon App Store: June 25, 2013
@FabFab947 Alleen als er toevallig nog volledig nieuwe kaarten verschijnen ja, dan kun je er vanuit gaan dat ze in M14 zitten. Of kaarten met nieuwe art, dan is er ook een mogelijkheid dat ze in M14 opduiken.
Maar het merendeel van de kaarten waarmee je kan spelen in DOTP zijn gewoon kaarten uit eerdere sets en dan is de kans groot dat ze (vanwege uiteenlopende redenen) niet in M14 zitten.
Als je het spel hebt gekocht kun je idd ergens binnen het spel een code opvragen. Die print je uit o.i.d en die neem je mee naar een van de betere Magic winkels waar je op vertoon van de code dan de promobooster krijgt die bij jouw versie hoort.
In de booster zit dan de promo, 4 random commons en 1 random uncommon (Allen uit M14)