Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DDQ] Duel Decks: Blessed vs Cursed

Skywise
9 jaren geleden
Zojuist aangekondigd

Holy Warriors Unite Against the Unquiet Dead

A divine mission has once again united the Humans, Spirits, and Angels of Innistrad. Together, these protectors will stand against the shadows, fighting for humanity's salvation.

Evil rules the night. Shambling hordes of the dead roam free, their cemetery gates in ruins, as powerful Demons soar overhead. The fate of the living remains shrouded in darkness.

Will you defend hope or snuff it out?

Deck Design and Deck Development: Chris Millar and Sam Stoddard
Twitter Hashtag: #MTGBVC
Languages Available: English, Japanese
Release data: February 26, 2016
MSRP: $19.99
 bijgewerkt door Skywise 9 jaren geleden
Skywise
9 jaren geleden
Interessante aankondiging met mogelijk een treurig gevolg: Tot zover de Planeswalker vs Planeswalker Duel Decks... De enige manier om op een betaalbare wijze aan Planeswalkers te komen :/

Ik hoop maar dat ze alleen het release patroon omgooien...
 bijgewerkt door Skywise 9 jaren geleden
Belinda
9 jaren geleden
Doet me behoorlijk denken aan divine vs demonic. Maar we zullen zien of het wat leuks gaat inhouden!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
De foils uit deze Duel Decks zijn Geist of Saint Traft en deze demon!

bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
Eclavyrr
8 jaren geleden
Hm, Foil Geist is sowieso wel de moeite waard. Daarnaast was innistrad mijn favoriete block en zal dit Duel Deck wel ergens in huis gehaald gaan worden.
Skywise
8 jaren geleden
Gaaf, kan ik eindelijk een mooie Geist of Saint Traft bemachtigen!

De Demon is iets minder spectaculair, maar aan zijn ability te zien gaat de graveyard weer fijn een rol spelen in SOI
 bijgewerkt door Skywise 8 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
Geist of Saint Traft! Geweldige reprint!
Sars
8 jaren geleden
Wanneer gaan hier de spoilers van komen? Of wordt de decklijst in een keer bekend gemaakt?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Meestal 1 a 2 weken van te voren. Nog even geduld
alex126
8 jaren geleden
Coole reprint. Die demon vind ik dan weer niet echt spectaculair.
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
alex126 26-01-2016 om 15:22
Coole reprint. Die demon vind ik dan weer niet echt spectaculair.

Het origineel vind ik wel een stuk mooier, maarja liever de reprint dan helemaal geen.
WizardGarm
8 jaren geleden
De demon vervaagt een beetje bij alle vette Eldrazi's die we de afgelopen maanden hebben langs zien komen Ik ben het met Dordledumeens in dat ik de originele art een stuk mooier vind dan de nieuwe. Geist stond al een tijdje op mijn maybe-list, wellicht dropt hij wat
Dordledum
8 jaren geleden
Ik wil eigenlijk zover gaan dat ik deze art-versie niet de moeite van het kopen waard vind. Zal afhangen van wat er nog meer in het pakje zit of ik deze bestel.

Waarschijnlijk wel, want tot nu toe heb ik elk duel deck gekocht, gewoon altijd goede value.
Reynaerd
8 jaren geleden
Wanneer komen de spoilers hiervan?
Ik ben erg benieuwd wat hier komt te zitten.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik verwacht a.s. maandag of ergens in die week.
Sars
8 jaren geleden
Zou Grave Titan hier in kunnen zitten?
Skywise
8 jaren geleden
Quote:
Sars 08-02-2016 om 17:37
Zou Grave Titan hier in kunnen zitten?

Waarschijnlijk niet. De 2 foil promo's aan de voorkant zijn doorgaans de enige mythics die hierin zitten. Tenzij Wizards opeens besluit om dingen te veranderen.
Skywise
8 jaren geleden
Decklijsten:
http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/duel-decks-blessed-vs-cursed-2016-02-15

Aardige deckjes, U/B Zombies en U/W Blink. De twee mythics, Gravecrawler en Champion of the Parish zijn echter de enige kaarten van waarde :/
 bijgewerkt door Skywise 8 jaren geleden
Psychoboy
8 jaren geleden
Beide decks bevatten Island... is het normaal dat beide decks van zo een set zelfde kleuren bevatten? vind het zelf niet echt aantrekkelijk.
Skywise
8 jaren geleden
Quote:
Psychoboy 15-02-2016 om 18:49
Beide decks bevatten Island... is het normaal dat beide decks van zo een set zelfde kleuren bevatten? vind het zelf niet echt aantrekkelijk.

Dat is wel vaker voorgekomen. Sorin vs Tibalt had twee decks met zwart. Heroes vs Monsters bevatte twee decks met rood
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL