Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De nieuwe Magic Mystery Gift boxes

UnoDM
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
3 dagen geleden
Quote:
5 dagen geleden
DPD heeft het verloren, dus deze mystery box zal voor eeuwig een mystery blijven....
Dan maar hopen dat de chauffeur er plezier aan beleefd.

Ik alvast niet, want nu kan ik wachten op mijn geld terug tot DPD goesting heeft om te antwoord op communicatie...

Of misschien toch wel, deze ochtend update dat ze vandaag gaan leveren, ben benieuwd!
Luctor
1 jaar geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
3 dagen geleden
Quote:
5 dagen geleden
DPD heeft het verloren, dus deze mystery box zal voor eeuwig een mystery blijven....

Ik alvast niet, want nu kan ik wachten op mijn geld terug tot DPD goesting heeft om te antwoord op communicatie...

Of misschien toch wel, deze ochtend update dat ze vandaag gaan leveren, ben benieuwd!
Is het al bezorgd? 😮
UnoDM
1 jaar geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
14 uren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden

Is het al bezorgd? 😮

Ik heb melding gehad van levering door DPD in onze pakjes automaat, maar door de sneeuw ben ik niet op kantoor, de inhoud blijft nog even een raadsel
Luc
1 jaar geleden
Je houdt het wel spannend zo he
MrAdrian
1 jaar geleden
ik zit ook op het randje van m'n stoel!
UnoDM
1 jaar geleden
Ja, lekker geduldig afwachten, kan goed zijn dat ik deze week niet meer op kantoor kan gaan werken, dus wie weet is het pas voor maandag.

Ik update sowieso nog
maus
1 jaar geleden
Wat een achtbaan. Ik ben vrij zeker dat M. Knight Shamalan hier een film van kan maken.
offspring
1 jaar geleden
Het is een soort heel traag liveblog
Justian2002
1 jaar geleden
Betere cliffhangers dan GTST
dcgardulf
1 jaar geleden
Ik kom hier dan ook dagelijks terug om te kijken wat er gebeurd is...
Jeff
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden

Dat is wel een erg lage drempel he
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uren geleden

Dat is wel een erg lage drempel he

Ja wow, sorry hoor dat ik geen andere soaps ken
Left4Doner
1 jaar geleden
Quote:
4 uren geleden
Wat een achtbaan. Ik ben vrij zeker dat M. Knight Shamalan hier een film van kan maken.

Die zou ik sowieso kijken!
UnoDM
1 jaar geleden
Ik ben vandaag op kantoor en heb de box uit de pakjes automaat gehaald en eens een kijkje genomen voordat mijn shift begon:

Lijkt vrij identiek aan de box van InbreadCat, een paar verschillen:

1x Precon: Cabaretti Cacophony (€49,95)
1x Precon: Rebellion Rising (€59,95, nu in sale €49.95)
Dubbeltje voor mij, heb deze reeds, maar nuttige kaarten, dus is niet erg.
1x Precon: Mishra's Burnished Banner (€59,95, nu in sale €49.95)
1x Precon: Virtue and Valor (€59,95, nu in sale €49.95)
1x Precon: Elven Council (€64,95)
1x Precon: Forces of the Imperium (€ 84,95, nu in sale € 59,95, maar geen stock)
1x Deckbox + Sleeves: Wilhelt, the Rotcleaver (€14,95) (geen link, product niet meer te vinden op de site)
1x Deckbox + Sleeves: Prosper, Tome-Bound (€14,95, nu in sale € 13,95, maar geen stock)
1x Deckbox + Sleeves Galea, Kindler of Hope (€14,95, nu in sale € 13,95, maar geen stock)
3x Collector Booster Commander Legends: Battle for Baldur's Gate (3x €39,95, nu in sale €32,50)
5x Draft Booster Commander Legends: Battle for Baldur's Gate (5x €5,95, nu in sale €5,50)
2x Deck Protector Covers Emoji: Skull (50 pieces) (2x €3,95)
2x Deck Protector Covers Emoji: Silly Face (50 pieces) (2x €3,95)
2x Deck Protector Covers Memes: Disappointment (50 pieces) (2x €3,95)

Totale waarde: €597,85
Momenteel met de sale: €515,25

Zeer mooie waarde, leuke decks om mee te knoeien.
Ik kan niet wachten om te zien wat in de packs zit, eerste keer dat ik collector boosters ga openen, ik open liever wat meer set boosters dan om mijn collectie te groeien.
MrAdrian
1 jaar geleden
Nice hoor, zitten mooie dingen tussen! Wat fijn dat je 'm toch nog ontvangen hebt.

Eindelijk, kan ik weer normaal op m'n stoel gaan zitten.
Luctor
1 jaar geleden
Mooi om te lezen dat ie toch nog terecht is gekomen.
UnoDM
1 jaar geleden
Yep, een leuke weekendje deck tweaking en sleeving gehad ook, nu wachten tot ik ze kan uittesten
UnoDM
1 jaar geleden

Leuk voorstel, maar ik ben aan het werk tot 20 uur en 220km is wat ver vrees ik.
MrAdrian
1 jaar geleden
Quote:
22 uren geleden

Leuk voorstel, maar ik ben aan het werk tot 20 uur en 220km is wat ver vrees ik.

Ai, fair enough. Dat is wel een beetje te ver inderdaad!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL