Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DKA] Dark Ascension

MagnusMagicus
13 jaren geleden

Command the Night

Set Name: Dark Ascension
Block: Set 2 of 3 in the Innistrad block
Number of Cards: 158
Prerelease Events: January 28-29, 2012
Release Date: February 3, 2012
Launch Parties: February 3-6, 2012
Game Day: February 25-26, 2012
Official Three-Letter Code: DKA
Twitter Hashtag: #MTGDKA
Design Team: Mark Rosewater (lead), Jenna Helland, Zac Hill, Graeme Hopkins, Matt Tabak
Development Team: Tom LaPille (lead), Mark L. Gottlieb, Zac Hill, David Humpherys, Ken Troop

Bron: Wizards

De Prerelease kaart van de tweede set van het Innistrad block, Dark Ascension, zal "Ravenous Demon" heten.

De Release kaart heet "Gravecrawler".

Faithless Looting wordt een common in Dark Ascension.

Bron: MTGSalvation
 bijgewerkt door MagnusMagicus 13 jaren geleden
Eclavyrr
13 jaren geleden
Serieus een te vette sorin. Want, alleen al voor de art.
Wouder
13 jaren geleden
Ik wil echt weten wat de abilities van Sorin worden. Zal wel leuk worden, misschien voor vampdeck.
whiskykid
13 jaren geleden
ik hoop idd dat sorin wat abilities krijgt die vamps boosten
BasicB
13 jaren geleden
28-29 january weer reserveren!!! Ken nie wachten
caingarn
13 jaren geleden
Die artwork is echt nice kan niet wachten tot de eerste kaarten bekent worden (:
Tamar
13 jaren geleden
Super vet komen sowieso meer Vampires . Sorin met vampire boost zou zo vet zijn, hoop dat ie wel wat goedkoper word, cmc 3 zoals lilliana zou fijn zijn ^^.

Weet iemand trouwens waar die set figuren van innistrad en deze voor staan? Zien er wel cool uit maar geen idee wat het betekent.
Alexi
13 jaren geleden
geen idee over de figuren. t lijken wel pijltjes.. mschien houdt t in dat innistrad langzaam verdwijnt in de duisternis? laatste set zal wel pijlen (of wat t ook mogen zijn) naar beneden hebben staan wellicht?
Victorvndoom
13 jaren geleden
hij mag minivamps droppen een garruk maar sorin achtig
Tamar
13 jaren geleden
1/1 lifelink flying Vampires ofzo ? Deathtouch is leuker maar lifelink toch meer vampier he .

Innistrad figuur was wel pijltjes Ja deze wat minder...Google het vanmiddag wel ff ben best nieuwschierig. Net terug van fnm .
Thozzz
13 jaren geleden
ziet er al goed uit ben benieuwd
Bassiuz
13 jaren geleden
Als hij tokens dropt kost hij geen 3 .

En als ik zo naar die maan op de achtergrond van Sorin kijk, heb ik het gevoel dat er Shadow's in de set komen, zoals Nether Shadow. Hmm..
Victorvndoom
13 jaren geleden
of iets met mist
Tamar
13 jaren geleden
Lol... dat is wel beetje ver gezocht xD op de art van 1 kaart de thema van de set bepalen.
Thozzz
13 jaren geleden
haha dat zou wel weer is tof zijn heb wel zin om weer een spirit/shadow deck te bouwen
Kamerolifant
13 jaren geleden
Als deze set net zo leuk speelt als Innistrad in draft of limited dan kan ik er alleen maar gelukkig van worden.

Ik hoop op de enemy Scars Duals (dual landjes die untapped binnenkomen bij _2 landjes in play), maar ik ben bang dat we daar minstens een set op moeten wachten.
Victorvndoom
13 jaren geleden
misschien kan sorin ook in mist veranderen..dan wordt hij een vampire spirit. Goed voor alle spîritkaarten je hebt vampieren die al in bats veranderen in deze set (huidige) nu een dual faced sorin die in mist verandert
Saphie
13 jaren geleden
Weet iemand of er nog een novel uit komt van deze set serie?
Eterna
13 jaren geleden
Ik hoop absoluut niet dat sorin ability's gaat krijgen alleen voor vamps, dan is hij namelijk een heel stuk minder inzetbaar
Victorvndoom
13 jaren geleden
misschien voor spirits, wolven,bats, vampiren je kent je vampire folklore toch
ben bezig op dit moment met dracula aan het lezen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL