Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Set Name: Dark Ascension
Block: Set 2 of 3 in the Innistrad block
Number of Cards: 158
Prerelease Events: January 28-29, 2012
Release Date: February 3, 2012
Launch Parties: February 3-6, 2012
Game Day: February 25-26, 2012
Official Three-Letter Code: DKA
Twitter Hashtag: #MTGDKA
Design Team: Mark Rosewater (lead), Jenna Helland, Zac Hill, Graeme Hopkins, Matt Tabak
Development Team: Tom LaPille (lead), Mark L. Gottlieb, Zac Hill, David Humpherys, Ken Troop
Super vet komen sowieso meer Vampires . Sorin met vampire boost zou zo vet zijn, hoop dat ie wel wat goedkoper word, cmc 3 zoals lilliana zou fijn zijn ^^.
Weet iemand trouwens waar die set figuren van innistrad en deze voor staan? Zien er wel cool uit maar geen idee wat het betekent.
geen idee over de figuren. t lijken wel pijltjes.. mschien houdt t in dat innistrad langzaam verdwijnt in de duisternis? laatste set zal wel pijlen (of wat t ook mogen zijn) naar beneden hebben staan wellicht?
Als deze set net zo leuk speelt als Innistrad in draft of limited dan kan ik er alleen maar gelukkig van worden.
Ik hoop op de enemy Scars Duals (dual landjes die untapped binnenkomen bij _2 landjes in play), maar ik ben bang dat we daar minstens een set op moeten wachten.
misschien kan sorin ook in mist veranderen..dan wordt hij een vampire spirit. Goed voor alle spîritkaarten je hebt vampieren die al in bats veranderen in deze set (huidige) nu een dual faced sorin die in mist verandert