Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOTP] Duels of the Planeswalker 2014

kv83
11 jaren geleden
De prijs van Scavenging Ooze is hier nog gebaseerd op dat hij alleen in de commander box zat. Het is in M14 gewoon een rare en zal ook behoorlijk zakken in prijs.

Ik heb trouwens een Xbox 360 en iPad. Jij bent ook vrij om hem op de PC te kopen hoor Ik wil ze toch alle 3
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
marcoboth
11 jaren geleden
Quote:
royalroy1990 27-06-2013 om 18:39
jah maar dit is wel erg heel erg qua prijsrange niet normaal
ik vind het niet een achjah maar mega stom, maar jij zal vast wel een steam of android iets dergelijks hebben dus daarom is jouw reactie zo?

ik snap dat het sowieso leuk is om wat te krijgen, en dat je daarom niet moet zeuren. Maar dat vind ik onzin nu krijg ik zo een stom sliver ding terwijl ik graag een scavaging ooze wilde.

Het waardeverschil zal uiteindelijk niet zo groot zijn. Nu de scavaging ooze in een set geprint wordt zal de prijs sterk zakken. Het uiteindelijke waardeverschil zal daardoor niet zo groot zijn.
royalroy1990
11 jaren geleden
word deze ook zeker in m14 gedrukt?
weet iemand welke site ik deze het beste kan kopen voor de computer?
+ ik baal meer omdat deze de enige kaart is die ik wil 4x eigenlijk
 bijgewerkt door royalroy1990 11 jaren geleden
kv83
11 jaren geleden
Op Steam kan je Magic 2014 kopen. Volgens mij alleen daar...

http://store.steampowered.com/

En ja, alle 3 promo's worden in M14 geprint, maar dan met hun "normale" art
royalroy1990
11 jaren geleden
ok prima ik hoop dat ze niet zo duur worden, ik wil ze graag 4x in mijn deck
Victorvndoom
11 jaren geleden
die sealed decks waar je tegen speelt zijn eerder constructed. Je zit zelf met sealed te spelen
royalroy1990
11 jaren geleden
ik vind de sealed campaign toch beetje jammer, na de 2de keer tegen garruk te spelen is de campaign voorbij en heb je maar 3 pakjes gekregen.
Kun je op een andere manier toch telkens voor het deckje pakjes winnen? door online te spelen ofzo?
kv83
11 jaren geleden
Nee kan niet. Als je de laatste planeswalker verslagen hebt in je sealed campaign (random welke dat is) krijg je geen pakjes meer voor dat deck.
royalroy1990
11 jaren geleden
dat kun je dus totaal 2x doen en dan moet je betalen voor elke keer dat je het weer opnieuw wilt doen? of is het zo dat als je de 2de deck maakt, dat je geen boosters meer kan krijgen omdat het al 1x is vrijgespeeld?
kv83
11 jaren geleden
Je kan het inderdaad 2x doen en daarna moet je dokken. Er is geen manier om het te resetten helaas
Krabbel
11 jaren geleden
ging daarnet ook even sealed spelen, ben volledig van tafel geveegd door liliana, ging echt nergens meer over
munio
11 jaren geleden
zo duels valt best wel tegen, de interface is best onhandig en ik raak het overzicht af en toe kwijt 2HG spelen is wel aardig
beany
11 jaren geleden
ik kan geen multiplayer doen enzo dan zegt hij dat ik niet online/ in gesigned ben
ik heb het gekocht voor de pc via steam
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Mijn sealed deckje doet het wel aardig,had meer problemen met ajani dan met lily.
Krabbel
11 jaren geleden
ik denk dat Lily gewoon geluk had de 1e keer, 2e pot was lang zo moeilijk niet. Garruk daarentegen.. speel BW flyers(voornamelijk) met aardig wat removal, maar hij trok antwoord na antwoord, tot ie t zelf af kon maken.. kostte aardig wat moeite om daar langs te komen
royalroy1990
11 jaren geleden
ik heb een zwart rood deck met 4xShock erin het speelt ook aan dat het een ''strong'' deck is
Thorsten
11 jaren geleden
Toen ik mijn sealed deck had gebouwd zij Duels dat een average deck was en na mijn eerste potje zonder een kaart te hebben veranderd was het ineens een excellent deck. Heel apart.
Thomasvdk
11 jaren geleden
Kan je de promo booster ok bij BoM halen?
kv83
11 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 29-06-2013 om 08:43
Kan je de promo booster ok bij BoM halen?

Ja
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Ik speel in sealed Naya aggro... Best grappig... Goeie removal en leuke beesten...

Hij crasht bij mij wel vaak als ik op campaign klik moet ik zeggen. En er zit volgens mij nog een foutje in, bij de laatste challenge...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 98 posts
  • Laatste post kv83 11 jaren geleden
  • Gemaakt door kv83 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL