Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DTK] Dragons of Tarkir

MagnusMagicus
10 jaren geleden

Set Name: Dragons of Tarkir

Block: Set 3 of 3 in the Khans of Tarkir block

Number of Cards: 265

Prerelease Events: March 20, 2015

Release data: March 27, 2015

Launch Weekend: March 27-29, 2015

Game Day: April 18, 2015

Magic Online Prerelease Events: April 3-6, 2015

Magic Online Release Date: April 6, 2015

Magic Online Release Events: April 6-22, 2015

Pro Tour Dragons of Tarkir: April 10-12, 2015

Pro Tour Dragons of Tarkir Location: Brussels, Belgium

Pro Tour Dragons of Tarkir Formats: Swiss: Standard, Dragons of Tarkir/Dragons of Tarkir/Fate Reforged Booster Draft. Top 8: Standard

Official Three-Letter Code: DTK

Twitter Hashtag: #MTGDTK

Initial Concept and Game Design: Mark L. Gottlieb (lead), Dan Emmons, Graeme Hopkins, Colin Kawakami, Mark Rosewater, Sam Stoddard

Final Game Design and Development: Tom LaPille and David Humpherys (lead), Tim Aten, Colin Kawakami, Erik Lauer, Ken Nagle, Sam Stoddad, Gerry Thompson, with contributions from Matt Tabak

Languages: English, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Spanish

Available in: Booster Packs, Intro Packs*, Fat Pack*, Event Deck*
(* - Not available in all languages)

bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
LegoRobster
10 jaren geleden
Gaaf setlogo! En wat een brute art ook: een draak die samen met de Mardu horde de Abzan gaat plunderen?!
Dordledum
10 jaren geleden
Kom maar op! benieuwd naar de "clash pack" :-)
10000fists
10 jaren geleden
Dit ziet er zo gaaf uit!

Kan niet wachten op het "broertje" van Stormbreath Dragon en Thundermaw Hellkite
bramtheeven
10 jaren geleden
wat een vet set symbool!!! ziet er nu al awesome uit
Saint
10 jaren geleden
Coole art zeg!
20 maart pas zucht
 bijgewerkt door Saint 10 jaren geleden
Thomasvdk
10 jaren geleden
Laat de draakjes maar komen!
thewoodcutter
10 jaren geleden
Geen clash pack toch? Fate Reforged heeft clash packs. Volgens de informatie op dailymtg http://magic.wizards.com/en/articles/archive/announcing-dragons-tarkir-2014-11-03 heeft Dragons een event deck.
 bijgewerkt door thewoodcutter 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Uh? Dat is apart. Ik had de tekst gekopieerd van GatheringMagic ipv Wizards, omdat als je de tekst copy/paste van Wizards de opmaak heel raar wordt. Helaas bleek dat bij die andere site ook zo te zijn . Ennieweej, blijkbaar heeft Wizards die tekst later aangepast, want ik kan me niet voorstellen dat dit expres veranderd is. Ik pas de tekst wel ff aan.
thewoodcutter
10 jaren geleden
Het klopt in ieder geval wel met de "volgorde". M15: Clash pack, Khans: event deck, Fate: Clash pack, Dragons: event deck. Dat gaat betekenen dat de grote sets van de nieuwe blokken (vanaf september 2015 dus) event decks krijgen en de kleine clash packs.
Dordledum
10 jaren geleden
Ik vond de Clash Pack Magic 2015 (M15) erg leuk, vind het niet erg om er meer van te zien!

Zie niet echt het verschil met de Duel Decks alleen, komt toch op hetzelfde neer?
hallowman3
10 jaren geleden
is dit niet de 2e set?
Dordledum
10 jaren geleden
Dit is de 3e set, Fate Reforged is de 2e set.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (even mooi linkje van gemaakt ;))
Blasty
10 jaren geleden
De Release data pagina mag ook weer uitgebreid worden.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
SIR YES SIR!
kolonelnick
10 jaren geleden
cool logo, coole nieuwe art! wel apart dat ze in tegenstelling tot vorige sets deze keer de twee symbolen niet samenvoegen (kijk maar naar dragon's maze, journey into nyx en rise of the eldrazi) ik kan er wel een beetje een schild in herkennen, maar volgens mij is het gewoon een drakenhoofd.

nu maar hope dat t niet zoals met scourge word dat er maar 4 draken zijn XD
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Er zit wel een andere logica in de symbolen Nick. Het eerste symbool is een soort tulband-kroon iets, de tweede geeft duidelijk een verandering aan en het derde icoon heeft nagenoeg de vorm van het eerste icoon, alleen stelt dan een draak voor.
hallowman3
10 jaren geleden
heeft deze draak 4 vleugels of ben ik nou gek (dat ben ik sowieso all maar nog gekker)?
Sars
10 jaren geleden
Volgens mij ben je niet gekker, ik zie ook 4 vleugels (of we zijn samen gek)
Dordledum
10 jaren geleden
en veren, dat is ook niet gebruikelijk.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL