Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Pro Tour Dragons of Tarkir Location: Brussels, Belgium
Pro Tour Dragons of Tarkir Formats: Swiss: Standard, Dragons of Tarkir/Dragons of Tarkir/Fate Reforged Booster Draft. Top 8: Standard
Official Three-Letter Code: DTK
Twitter Hashtag: #MTGDTK
Initial Concept and Game Design: Mark L. Gottlieb (lead), Dan Emmons, Graeme Hopkins, Colin Kawakami, Mark Rosewater, Sam Stoddard
Final Game Design and Development: Tom LaPille and David Humpherys (lead), Tim Aten, Colin Kawakami, Erik Lauer, Ken Nagle, Sam Stoddad, Gerry Thompson, with contributions from Matt Tabak
Languages: English, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Spanish
Available in: Booster Packs, Intro Packs*, Fat Pack*, Event Deck*
(* - Not available in all languages)
Uh? Dat is apart. Ik had de tekst gekopieerd van GatheringMagic ipv Wizards, omdat als je de tekst copy/paste van Wizards de opmaak heel raar wordt. Helaas bleek dat bij die andere site ook zo te zijn . Ennieweej, blijkbaar heeft Wizards die tekst later aangepast, want ik kan me niet voorstellen dat dit expres veranderd is. Ik pas de tekst wel ff aan.
Het klopt in ieder geval wel met de "volgorde". M15: Clash pack, Khans: event deck, Fate: Clash pack, Dragons: event deck. Dat gaat betekenen dat de grote sets van de nieuwe blokken (vanaf september 2015 dus) event decks krijgen en de kleine clash packs.
cool logo, coole nieuwe art! wel apart dat ze in tegenstelling tot vorige sets deze keer de twee symbolen niet samenvoegen (kijk maar naar dragon's maze, journey into nyx en rise of the eldrazi) ik kan er wel een beetje een schild in herkennen, maar volgens mij is het gewoon een drakenhoofd.
nu maar hope dat t niet zoals met scourge word dat er maar 4 draken zijn XD
Er zit wel een andere logica in de symbolen Nick. Het eerste symbool is een soort tulband-kroon iets, de tweede geeft duidelijk een verandering aan en het derde icoon heeft nagenoeg de vorm van het eerste icoon, alleen stelt dan een draak voor.