Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DTK] Dragons of Tarkir

Skywise
9 jaren geleden
Intro Pack decklijsten zijn bekend Linkje
 bijgewerkt door Skywise 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Thanks, ze zijn wel geinig, maar niet echt om over naar huis te schrijven.

Maarja, wat wil je voor 15 Euro (9 Euro als je de prijs van 2 boosters erafhaalt).

en vind ik het leukste klinken.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ah top! Ik zet ze morgenochtend op de Bazaar!
Twigwalker
9 jaren geleden
Nog een tip voor de prerelease. Alle kleuren hebben trucjes op 2 en 5 converted manacost. Dus als je tegenstander 2 of 5 mana open houdt, pas dan op met aanvallen en blokken. Vooral zwart heeft trouwens ook nog trucjes op andere cmc dus dat is altijd oppassen
LeKrutes
9 jaren geleden
Vind uncommon multicolour dragon echt heel vet. Ga daar 5 decks omheen bouwen. Binnenkort zal ik de ideeën eens op bom zetten.

Van de 5 intro decks vind ik het coolst.
Dordledum
9 jaren geleden
Omdat foil draakjes toch wel heel leuk zijn, alsnog een setje Intropacks aan mijn pre-order toegevoegd.
Ralf
9 jaren geleden
Ook alle foils van Dragons of Tarkir zijn vanaf nu te bestellen voor scherpe prijzen. De voorraad foils is zeer beperkt, zorg dat je er op tijd bij bent!
Thomasvdk
9 jaren geleden
Quote:
Ralf 25-03-2015 om 18:10
Ook alle foils van Dragons of Tarkir zijn vanaf nu te bestellen voor scherpe prijzen. De voorraad foils is zeer beperkt, zorg dat je er op tijd bij bent!

komen de promo's ook snel???
Ralf
9 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 25-03-2015 om 19:13
Quote:
Ralf 25-03-2015 om 18:10

komen de promo's ook snel???

Absoluut, zodra de volledige lijst met prerelease promo's bekend is, zetten we zo snel mogelijk online.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Zie post hierboven .
Dordledum
9 jaren geleden
Iedereen ook zo zenuwachtig voor de release morgen? Spannend!

Zaterdagavond lekker een private sealed evenementje doen met 7 vrienden en mijn nieuwe boosters.
thehornedrat
9 jaren geleden
Ik heb morgen voor het eerst in 3 jaar weer een fnm bijeenkomst. Ben benieuwd
kolonelnick
9 jaren geleden
vandaag op release dag een draft gaan doen. ben uiteindelijk vierde geworden (van de 14) met een blauw zwart control build. uiteindelijk naar huis met een Atarka's Command Anafenza, Kin-Tree Spirit Den Protector en Corpseweft uit de rare pick. en een Deathbringer Regent uit mijn prijs booster
thehornedrat
9 jaren geleden
Zelf gisteren ook niet slecht gepakt. Bij de winkel waar ik speel pakken we de rare eruit ( die mag je houden ) en geven we de rest door. Voorheen was het dat alle rare en foil kaarten op een grote stapel gingen en wie de eerste was had eerste keuze, de tweede 2e keuze enz. tot alles op was. Als je dan als laatste was, had je dus meestal crap rares. Nu dit niet meer is, is het voor mij ook leuk ( ben meestal laatste, maar wat wil je als je tegen mensen speelt die met een playmat met champion erop spelen )

Ik pakte gisteren uit mijn dragons boosters Atarka's Command en Deathbringer Regent en uit mijn fate booster Yasova Dragonclaw. Omdat ik blauw/zwart wou spelen en de rest wit/blauw of groen/rood kwam ik ook nog in het bezit van Pitiless Horde en Profaner of the Dead. Helaas werd dash mij fataal. 3 rondjes met 2-0 geklopt tegen groen/rood of rood/zwart. en dan kan je met een exploit deck daar weinig tegen doen.

Kreeg wel weer verschillende foils in mijn schoot geworpen, Ainok Guide,Thornwood Falls en Spidersilk Net.

En ondanks dat ik laatste ben geworden, en mijn Deathbringer Regent in ontvangst nam, kreeg ik ook nog eens de fnm promo, Hordeling Outburst, via de verloting. Al met al niet slecht voor een vrijdag avondje magic
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Klinkt goed, ik hoop dat je de smaak te pakken hebt!
thehornedrat
9 jaren geleden
wat denk je zelf?... over een paar weken is er een game day bij ons, ga toch eens een poging wagen
jjv
9 jaren geleden
even 4 boosters gekocht en toen ik me eerste booster open trok kon me dag niet meer stuk want daar zaten onder andere deze 2 kaarten in
Dragonlord Dromoka
Narset Transcendent
De rest was ook niet slecht maar de eerste was natuurlijk moeilijk te overteffen

Nog nooit zo'n geweldige booster gehad
MagnusMagicus
9 jaren geleden
WOW!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL