Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Nog een tip voor de prerelease. Alle kleuren hebben trucjes op 2 en 5 converted manacost. Dus als je tegenstander 2 of 5 mana open houdt, pas dan op met aanvallen en blokken. Vooral zwart heeft trouwens ook nog trucjes op andere cmc dus dat is altijd oppassen
Ook alle foils van Dragons of Tarkir zijn vanaf nu te bestellen voor scherpe prijzen. De voorraad foils is zeer beperkt, zorg dat je er op tijd bij bent!
Ralf 25-03-2015 om 18:10
Ook alle foils van Dragons of Tarkir zijn vanaf nu te bestellen voor scherpe prijzen. De voorraad foils is zeer beperkt, zorg dat je er op tijd bij bent!
Ralf 25-03-2015 om 18:10
komen de promo's ook snel???
Absoluut, zodra de volledige lijst met prerelease promo's bekend is, zetten we zo snel mogelijk online.
Zelf gisteren ook niet slecht gepakt. Bij de winkel waar ik speel pakken we de rare eruit ( die mag je houden ) en geven we de rest door. Voorheen was het dat alle rare en foil kaarten op een grote stapel gingen en wie de eerste was had eerste keuze, de tweede 2e keuze enz. tot alles op was. Als je dan als laatste was, had je dus meestal crap rares. Nu dit niet meer is, is het voor mij ook leuk ( ben meestal laatste, maar wat wil je als je tegen mensen speelt die met een playmat met champion erop spelen )
Ik pakte gisteren uit mijn dragons boosters Atarka's Command en Deathbringer Regent en uit mijn fate booster Yasova Dragonclaw. Omdat ik blauw/zwart wou spelen en de rest wit/blauw of groen/rood kwam ik ook nog in het bezit van Pitiless Horde en Profaner of the Dead. Helaas werd dash mij fataal. 3 rondjes met 2-0 geklopt tegen groen/rood of rood/zwart. en dan kan je met een exploit deck daar weinig tegen doen.
En ondanks dat ik laatste ben geworden, en mijn Deathbringer Regent in ontvangst nam, kreeg ik ook nog eens de fnm promo, Hordeling Outburst, via de verloting. Al met al niet slecht voor een vrijdag avondje magic
even 4 boosters gekocht en toen ik me eerste booster open trok kon me dag niet meer stuk want daar zaten onder andere deze 2 kaarten in Dragonlord Dromoka Narset Transcendent
De rest was ook niet slecht maar de eerste was natuurlijk moeilijk te overteffen