Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[EMA] Eternal Masters

Dordledum
8 jaren geleden
2 dozen en 5 boosters. 2 boosters trek ik direct open, 2 dozen worden leeggedraft (zondag de eerste!) en de 3 andere boosters gaan op de chaosdraft stapel.
Doyle
8 jaren geleden
1 doos die zaterdagmiddag gedraft wordt met wat vrienden, geen geduld om hem langer dicht te houden ^^
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Vandaag is het 'BoM-doet-EMA-op-de-post-dag'!
Waus
8 jaren geleden
Morgen
Dordledum
8 jaren geleden
Wat Waus zegt, product mag de winkel niet voor 10 juni verlaten.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Klopt! Een paar jaar geleden was dit nog wel zo, maar Wizards heeft de regels gewijzigd. Product wordt op zn vroegst verzonden op de releasedag, niet de dag ervoor al.
Guildjuhh
8 jaren geleden
Het is toch wel frapant dat je op reddit (via youtube) filmpjes tegen komt van mensen die vandaag of zelfs gisteren al boosters en boosterboxen open konden trekken.

De consument moet weer wachten
Dordledum
8 jaren geleden
Tsja, niet iedereen houdt zich aan de regels. Maar als Wizards het merkt, raak je als winkel je verkooplicentie kwijt en dan kan je gelijk dicht.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Leveranciers hebben eerder deze week het product ontvangen, en maken wellicht zelf al wat open om los te verkopen. Dat mag wel. Verkopen mag niet en kan absoluut tot sancties leiden.
Doyle
8 jaren geleden
Ik heb 2 filmpjes gekeken. 1 gast op Twitch die hem live streamde, die had de box van Wizards zelf ontvangen (bekende streamer die pas is begonnen met Magic). Een filmpje op YouTube was van een store en die hebben, zoals Mark al aangaf, de boxen al binnen en kunnen ze dus openen voor losse verkoop.
Guildjuhh
8 jaren geleden
Ach ja, Ik wacht gewoon lekker tot ik mijn post krijg op zaterdag. En dan zondag lekker met een vriend alle boosters open trekken.

Ligt het trouwens aan mij of is de set minder gelimiteerd dan voorheen gedacht werd? Ik zie op plekken waar ik het product nog kan kopen nog ruim genoeg voorraad.
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
Guildjuhh 09-06-2016 om 14:30
Ligt het trouwens aan mij of is de set minder gelimiteerd dan voorheen gedacht werd? Ik zie op plekken waar ik het product nog kan kopen nog ruim genoeg voorraad.

Volgens mij is het juist veel gelimiteerder dan voorheen verwacht, maar misschien kijk ik op andere (verkeerde?) plekken?
Guildjuhh
8 jaren geleden
Quote:
Dordledum 09-06-2016 om 14:47
Quote:
Guildjuhh 09-06-2016 om 14:30

Volgens mij is het juist veel gelimiteerder dan voorheen verwacht, maar misschien kijk ik op andere (verkeerde?) plekken?

Misschien komt het wel gewoon omdat een hoop winkels een (relatief) hoge prijs hanteren waardoor ze (ruim) boven de MSRP komen en mensen het daarom niet aandurven.

Dat was voor mij ook de redenering om deze keer geen volle box te kopen.

Voor MM2015 had ik destijds netjes 240 euro betaald bij een webshop. 24 boosters á 10 euro
Bij Bazaar betaal ik nu voor EMA 310 euro voor diezelfde 24 boosters. dat is 70(!) euro meer dan MSRP. Voor die 70 euro kan ik bijna een extra boosterbox van een normale set bestellen bij mijn standaard webshop.
 bijgewerkt door Guildjuhh 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
De losse kaarten van Eternal Masters zijn nu te koop bij Bazaar of Magic! Ook de foils zijn nu te koop! Sla snel je slag .
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
woooow... zijn de foil topmythics al weg of gewoon niet geopend?
Voice
8 jaren geleden
Sneak Attack foil 0,50! I don't think!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Haha! Ik heb hem even 100x zo duur gemaakt .
Dordledum
8 jaren geleden
Ik moet trouwens zeggen, na 2 dozen geopend, dat de kwaliteit van Eternal Masters printrun me erg goed bevalt. Bij Modern Masters 2015 was deze soms nogal flets.

De Eternal Masters kaarten vind ik over het algemeen ook scherpere / helderdere afbeeldingen hebben dan bijvoorbeeld de From the Vaults equivalenten van dezelfde kaarten.

Best tevreden met dit product. Wat jullie?
ExodiaReignited
8 jaren geleden
Bij de draft op de BoM waren beide geopende Wasteland beschadigd toen ze uit het pakje kwamen. Heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt bij draft en nu 2 in een draft, dus vind t wel tegenvallen eigenlijk
Dordledum
8 jaren geleden
Oh, misschien heb ik mazzel. Of hadden die 2 mensen pech. Of allebei.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL