Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Sarkhan is er dan ook erg goed in om in een draak te veranderen, zoals op die kaart ook te zien is, en ook op Sarkhan, the Dragonspeaker. Maar...het lijkt wel een beetje op de schaduw van....Nicol Bolas, Planeswalker.... Wellicht moet het Ugin voorstellen...maar ja...je weet maar nooit
Ter informatie: toen ze tijdens het PAX Worldbuilding panel de art van Fate Reforged voor het eerst lieten zien, werd er wel heel sterk gehint dat die draak op de achterkant Ugin is. Dit past ook in het verhaal: Sarkhan, the Dragonspeaker wordt door Ugin toegefluisterd, Sorin, Solemn Visitor is naar Ugin op zoek om weer samen de Eldrazi te verslaan, en het verhaal gaat over tijdreizen.
Raad eens wie er terug in de tijd gaan om Ugin te helpen in zijn gevecht tegen Nicol Bolas, Planeswalker.
EDIT: nu is het zeker - dit staat in de beschrijving van Fate Reforged: "Travel back in time to a war-torn Tarkir where five clans clash with the mighty dragons of the past. The Planeswalker Sarkhan Vol has arrived just in time to save Ugin, the Spirit Dragon. The choices made now will decide the fate of Tarkir."
Er komen interessante veranderingen voor Morph aan!
Quote:
Morph in Khans of Tarkir wanted to be morph pretty much as you know it. There are a few tweaks and couple of new things, but we wanted to start out the block with the morph players already knew and loved. Let me stress, though, that as with the wedge theme, morph is going to go through some changes in this block, and not necessarily in the way many of you might expect. Most of that talk, though, is going to have to wait for Fate Reforged and "Louie."
Dus morph wordt om gemorpht?!
Sorry hij was te makkelijk,maar ben er wel enthousiast over.
Ik vind het wel een goed ding dat er nog eens naar gekeken word; tijdens het Scourge Block werden er te weinig echt speelbare kaarten uitgebracht naar mijn mening.
Mijn voorspelling: morph komt ook op andere typen kaarten, zoals landjes of enchantments, of misschien zelfs instants en sorceries. Ik kwam op het idee doordat er op Trail of Mystery specifiek 'if it's a creature' staat (wat er sowieso moet staan vanwege Zoetic Cavern).
Voor de rest is het niet echt ergens op gebaseerd, maar op MaRo's tumblr heeft hij wel veel vragen over 'morph op instants/sorceries' beantwoord, en hij gebruikt dat soms om op toekomstige themas te hinten...
Lokkij 10-09-2014 om 12:03
Mijn voorspelling: morph komt ook op andere typen kaarten, zoals landjes of enchantments, of misschien zelfs instants en sorceries. Ik kwam op het idee doordat er op Trail of Mystery specifiek 'if it's a creature' staat (wat er sowieso moet staan vanwege Zoetic Cavern).
Voor de rest is het niet echt ergens op gebaseerd, maar op MaRo's tumblr heeft hij wel veel vragen over 'morph op instants/sorceries' beantwoord, en hij gebruikt dat soms om op toekomstige themas te hinten...
Dordledum 10-09-2014 om 12:48
20 kaarten meer in deze set dan de afgelopen "kleine" sets. 185 ipv 165.
Khans ook, 269 ipv 249.
Nieuwe trend?
Yep, er zitten voortaan 20 extra uncommons in sets. Ik geloof dat dit is om meer 'build-around'-uncommons te kunnen maken, maar ik weet niet hoe het precies zit.
Morph op nonpermanents kan niet volgens de regels. Maar ja, die zouden ze kunnen aanpassen .
Argh, die kende ik nog niet. Nou ja, voorspellen wat er komen gaat heet meestal toch vrij weinig zin. Ik ben wel erg benieuwd wat ze dan gaan doen! Iets wat we niet zouden verwachten...