Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Als ik al die FNM promo's op een rijtje zie moet ik toch zeggen dat Lingering Souls er met kop en schouders bovenuit steekt. Hop dat ik die in september weet te bemachtigen, want hij zal wel behoorlijk wat waard worden
Er is trouwens een plaatje met hogere kwaliteit van Forbidden Alchemy beschikbaar: linkje
Die lingering souls gaat mensen de laatste weken voor RTR toch nog naar de FNM lokken ^^
Slim, bij mij werkt het. Tijd om een keer te gaan winnen op een FNM, tot september kom ik nog wel oefenen/jullie sponseren (alhoewel ik die pilgrim ook wel erg leuk vind).
Gisteravond voor het eerst een boosterdraft gespeeld, kreeg gelijk 'random' een Lingering Souls (dit was niet in de bazaar maar in een spellenwinkel in Utrecht). Verder deze avond oa een Captain of the Watch, Krenko, Mob Boss, Xathrid Gorgon en Phylactery Lich gedraft. Zeker geen slechte ervaring voor een eerste keer =)