Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[IMA] Iconic Masters

merc1
7 jaren geleden
snow-duals perhaps?
burtyoungsters
7 jaren geleden
Serra Angel moet er wel inzitten. Shivan Dragon ook. En natuurlijk Force of Nature! Dat is toch wel 1 van de meest iconische kaarten. Die kaart was vroeger meer waard dan een Force of Will

Jammer dat de echt iconische kaarten (en dan heb ik het niet eens over de power 9 of de duals) op de reserved list staan, zoals bijvoorbeeld Juzam Djinn.

Ik vraag me wel af welke kaarten ze gaan reprinten die de prijs per booster rechtvaardigen. Welke iconische kaarten zijn en geld waard en nog niet in een andere masters set gereprint?
 bijgewerkt door burtyoungsters 7 jaren geleden
hellhound
7 jaren geleden
Iconic Masters: The set full of shitty uncommons you thought were amazing as a kid. Featuring cards like Savannah Lions, Rootbreaker Wurm, Giant Spider and more!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Waarbij je een rare en twee commons noemt
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Komend weekend is de HASCON, waar de Prerelease van Iconic Masters gespeeld gaat worden. En nadat er met de set is gespeeld, wordt alles bekend gemaakt. De set komt pas in november uit, maar we zullen dus dit weekend of begin volgende week weten wat er in zit .
Dordledum
7 jaren geleden
Awesome! Was even vergeten dat dat dit weekend al was. Meer foils altijd goed.
Morph
7 jaren geleden
Laat maar komen die Mana Drain !!!
Waus
7 jaren geleden
Oh wow... Eigenlijk vind ik dit wel jammer. Ik had namelijk de indruk dat er helemaal niks van de set gespoiled zou worden tot en met release
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Nee, tot de PRErelease, net zoals in de gouwe ouwe tijd .

Want tot de release is niet haalbaar, aangezien er daar een sloot mensen een sloot boosters gaan openen
Dordledum
7 jaren geleden
Wel heel erg benieuwd wat er in deze set zit!

Kan ook nog interessant effect hebben op Ixalan preorders. Ken mensen (ben er zelf ook eentje) die erg twijfelen aan welk product ze geld gaan uitgeven.
Skywise
7 jaren geleden
Heb hele lage verwachtingen van Iconic Masters. Gezien het idee achter deze set kan het voor mijn gevoel nooit veel worden. Tenzij ze massaal rarity downgrades gaan doen van allerlei Dragons, Angels, etc naar (un)common. Dat is dan ook meteen mijn hoop voor deze set, kom op maar met wat leuke goedkope tools voor Pauper en Cube en dergelijke

Rare timing ook trouwens, zo middenin het Ixalan spoiler season.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Timing is inderdaad wat onhandig, maar komt omdat HASCON nu eenmaal nu is.
Morph
7 jaren geleden
Even wat speculatie:

Iconisch is per persoon verschillend natuurlijk, als je rond 4th editon bent begonnen zijn Shivan Dragon, Serra Angel en Demonic Tutor voor jou Iconisch.

Als je 2002/2005 veel speelde vindt je Stoneforge Mystic, Arcbound Ravager en Umezawa's Jitte Iconisch.

Maar goed, ze hebben dus al wel wat informatie gegeven:
"The set brings an array of massive Angels, Sphinxes, Demons, Dragons, and Hydras alongside some of our favorite and most memorable spells."

Enkele kaarten die rondgaan in het geruchten circuit, waarvan de meeste ook nog wel wat kaartwaarde vertegenwoordigen:

Mogelijke Angels:
Archangel of Thune
Baneslayer Angel
Iona, Shield of Emeria
Avacyn, Angel of Hope

Sphinxes
Consecrated Sphinx
Sphinx of the Steel Wind
Sharuum the Hegemon

Demons
Griselbrand
Ob Nixilis, the Fallen
Tombstalker
Lord of the Pit

Dragons
Shivan Dragon
Balefire Dragon
Kokusho, the Evening Star
Skithiryx, the Blight Dragon
Zodiac Dragon

Hydras
Hydra Omnivore
Khalni Hydra
Progenitus
Kalonian Hydra

Overig:

[k]Bribery [/k]
Grave Pact
Extraplanar Lens
Tooth and Nail
Seedborn Muse
Glimpse the Unthinkable
Akroma's Memorial
Sliver Legion
Rings of Brighthearth
Master Transmuter
Time Warp
Oracle of Mul Daya
Blightsteel Colossus
Phyrexian Obliterator
Vorinclex, Voice of Hunger
Rishadan Port
Mana Drain
Doubling Season
Emrakul, the Aeons Torn

Anyway, een hoop kaarten die in aanmerking komen dus,

Van welke kaart hopen jullie dat ie erin zit?
 bijgewerkt door Morph 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
Het wordt wel weer eens tijd om een Doubling Season te herprinten, maar die verwacht ik eerder in een Modern Masters set. Zou wel heel erg welkom zijn.

Ik denk daarnaast nog steeds dat de Urzatron landjes weer een reprint gaan krijgen binnenkort, maar ook daar geen idee in welke set.
Dordledum
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 06-09-2017 om 10:41
Komend weekend is de HASCON, waar de Prerelease van Iconic Masters gespeeld gaat worden. En nadat er met de set is gespeeld, wordt alles bekend gemaakt. De set komt pas in november uit, maar we zullen dus dit weekend of begin volgende week weten wat er in zit .

Hoe laat begint dit? En wordt dit ergens gestreamd?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Kon het zo snel niet vinden. In het weekend .
n4ppy
7 jaren geleden
Celebrate the upcoming release of Iconic Masters by joining this special, HASCON-exclusive advance release! Be among the first to play with the new set from Magic: The Gathering. Using six booster packs from Iconic Masters, create a 40-card deck from your card pool and additional basic lands, then play three games. Casual and experienced Magic players welcome!

Entry Fee: $60
Format: Iconic Masters Sealed

Is op alle 3 de dagen te vinden op https://hascon.hasbro.com/schedule

Dus gok dat het maandag 11 pas vrijgegeven wordt?
Dordledum
7 jaren geleden
Maandag zullen we wel de officiele lijst krijgen, maar ik vraag me af of deelnemers een NDA moeten tekenen?

Anders horen we rond 1 pm EST misschien de eerste spoilers. Dat is dus rond 7 uur vanavond onze tijd. Denk dat er vast wel iemand met een telefoon foto's zal maken ofzo!
RadioDragon
7 jaren geleden
Wat, Vandaag al?! Dat zou leuk zijn
Skywise
7 jaren geleden
Om half 6 dadelijk begint het Iconic Masters panel op Hascon. Daar worden de eerste spoilers bekend gemaakt. Vanavond om half 8 begint de IMA Draft en dan krijgen we stukje bij beetje de rest van de spoiler wel binnen waarschijnlijk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 93 posts
  • Laatste post Dordledum 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Blasty 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL