Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ha, Khans of Tarkir is mijn favoriete set nu, makkelijk. Het was leuk spelen, zelfs met mijn middelmatige Mardu van 21 september. Het is vrijwel onmogelijk om hard te verliezen als Mardu. Mijn eerste tegenstander gaf toe gered te zijn door een End Hostilities, en vroeg elk potje of ik intussen gewonnen had en vervolgens waarom ik in godsnaam bleef verliezen. Thankfully laatste ronde gewonnen, wat op mijn locatie twee extra boosters betekende. Dit zegt al iets over hoe uitmuntend Khans limited is.
Oh ja, 20 september was er ook. Dear god, ik verwachte Abzan te kiezen op de eerste en meest experimentele dag om vervolgens hard te gaan met Mardu. In plaats daarvan gaat het belabberd met Mardu en... win ik met Abzan (4-gelijkspel).
Outlast is sterk zat, laat ik dat zeggen. Het is 1) een blijvend effect en 2) een optie. Met dingen als Morph, Raid en Prowess in de set zijn er erg veel dingen waar de tegenstander voor op moet passen. Het maakt niet eens uit dat Outlast sorcery speed is. Het helpt je gebruik te maken van je mana wanneer er niets beters is (onder andere door color of mana screw), en dat is awesome. De rest van de Knights dachten er ook zo over, want 21 september was Abzan gauw op.
en ga zo maar door. Nu heb ik, praktisch uit de prerelease alleen, een extra deck dat makkelijk in de top half van mijn casual decks kan gedijen. (Deze voeg ik later wel toe)
Niet slecht! Ik heb zelf ook geen enkele fetch en geen enkele planeswalker geopend...maar goed, meer kans voor andere spelers .
Verder weten we dat het Khans block een tijdreisthema heeft. En dat we eerst Khans spelen, daarna Khans met Fate Reforged en daarna Fate met de derde set. Maar dus niet Khans met de derde set. Ik denk dat dit is omdat we nu Khans hebben, daarna terug in de tijd gaan naar de tijd waarin Ugin nog leeft, zodat hij samen met Sorin en Sarkhan kan proberen de Eldrazi tegen te houden, en dat de derde set weer Tarkir is, maar dan een alternate reality, die is gekomen omdat ze het verleden veranderd hebben. Ik vermoed dat er dan wel draken zijn op Tarkir .
Dit is puur mijn gok, ik ben benieuwd in hoeverre ik het goed ga hebben .
B/W (Warrior) Aggro. Niet echt spectaculair imo. Ziet er eerder uit als een casual deckje dan een standard/FNM deck, maar ja, ik ben dan ook niet de doelgroep
B/W (Warrior) Aggro. Niet echt spectaculair imo. Ziet er eerder uit als een casual deckje dan een standard/FNM deck, maar ja, ik ben dan ook niet de doelgroep
Hm jammer inderdaad, had meer gehoopt op een deck gebouwd om een clan waar je een stoer standard deck omheen kon bouwen. Alsnog een een goed deckje lijkt me, zeker voor beginnende en gevorderde spelers weer een goede aankoop.
MagnusMagicus 22-09-2014 om 14:02
Klinkt geweldig! Geweldig, op een ding na: het is voor die winkelier absoluut verboden om KTK producten te verkopen voor de release. Hij kan daardoor gebanned worden door Wizards om nog product in te kopen. Dat zou ik hem eens vertellen, want behoorlijk zonde anders...
Intro packs en pre-releaseboxen mogen toch gewoon verkocht worden?
Mogen accessoires ook niet verkocht worden?
Ik heb op fetchland en planeswalkers de meeste kaarten al die ik nodig heb voor m'n twee standard decks. Ik heb echter nog geen Monastery Swiftspear, dus stiekem hoop ik die nog te openen
Verder valt mijn Jeskai tegen, hoewel ik in casual flashback kan misbruiken, dus ik hoop nog wat interessantere kaarten te openen, zoals Seeker of the Way en Monastery Swiftspear.
Ik heb de meeste dingen die ik wil hebben geopend en in de presale besteld (ik ben niet zo goed in het wachten op nieuwe kaarten...). Hardened Scales staat nog wel op mijn lijstje, ik kwam er pas later achter dat deze toch wel erg goed past in mijn deck .