Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Magic Origins introduceerde Kaladesh ook al ver voor de gelijknamige set verscheen. Dus het zou zomaar kunnen dat Wizards hier en daar weer wat hints dropt over toekomstige werelden. Maar het artifact thema in Origins was vrij breed uitgezet en eén Dwarf common zegt natuurlijk nog niet zoveel. Ik ben benieuwd, ook wat mij betreft wordt het wel eens tijd voor een set met Noorse mythologie !
Deze mythic hoop ik toch niet te openen, lijkt me onspeelbaar in limited en daarnaast alleen boeiend voor casual constructed. 10 mana is wel een erg hoge cost namelijk.
Veel interessanter is dat er een groen Horse achter zit... Horse tribal.
En ik kan me voorstellen dat [k]Apex of Power[/k] in standaard wel grappig zou kunnen zijn met Inspiring Statuary, voor die paar maandjes... (of misschien krijgen we wel een andere discount manier: in planeswalker of enchantment vorm?)
Ik ben er niet echt van onder de indruk. 10 mana is te veel voor constructed, in Limited is dit ding veel te traag. Redelijk commander kaartje, maar voor die 10 mana en zo laat in de game heb ik liever een constante draw engine en gewoon de 10 mana beschikbaar.
Hij is geweldig in een Mizzix of the Izmagnus deck of met andere kaarten die je korting geven. Die 10 mana from any color krijg je toch wel en als je er slechts voor hoeft te betalen is dit een geweldig effect.
En dan niks. Je cast hem niet uit je hand dus je exiled kaarten van library, krijgt geen extra mana en mag die kaarten casten. Ik denk dat deze voor bepaalde decks wel ok is, zoals idd Mizzix maar verder is dit een flavorvolle bulk mythic.