Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
When Cavalier of Dawn enters the battlefield, destroy up to one target nonland permanent. Its controller creates a colorless 3/3 Golem artifact creature token.
When Cavalier of Dawn dies, return target artifact or enchantment from your graveyard to your hand.
De Cavaliers lijken een cycle te worden en ik vind ze erg interessant. Cavalier of Dawn is erg goed om te reanimaten, maar ook in flicker decks lijkt dit me een goede kaart.
Tibalt had de pech dat ie, naast het feit dat het geen goede walker is, uitkwam op het moment dat Proliferate op het punt stond uit te roteren. Die mechanic had 'm misschien nog iets kunnen helpen.
Mu heeft dat probleem gelukkig niet. Ik ben benieuwd wat men met haar gaat brewen
Verder worden de enemycolor Scrylanden als Temple of Epiphany gereprint en is de groene Leyline:
Leyline of Abundance
In je beginhand, dan gratis spelen yadayada.
Whenever you tap a creature for mana, add an additional .
: Put a +1/+1 counter on each creature you control.
Vind het wel tof dat ze de enemy scy lands reprinten. Heb van die cycle bijna niks.
En met nieuwe art! Dus dan moet ik ze wel weer hebben. Was in eerste instantie minder enthousiast, ze halen bij mij zelden de cut voor een commander deck.
Ik probeer zoveel mogelijk etb tapped landen te vermijden in Commander, maar ik maak me er ook niet druk over als het er maar een paar zijn, en de Temples zijn dan zeker een van de eerste die ik erin doe. Ik vind ze zeer speelbaar!
Hoewel ik de Temples prima landjes vind heb ik nou niet echt t idee dat de wereld zo zat te springen om een reprint van scry-lands. Ze zijn prima aan te komen en niet duur...
Wat mij een prima cycle had geleken, helemaal voor een core-set, is een enemy color cycle van de Shadows over Innistrad landjes zoals Port Town.. Supergeinige, prima speelbare, niet ingewikkelde cycle, waarvan nog geen enemy color varianten zijn gemaakt..
Hoewel ik de Temples prima landjes vind heb ik nou niet echt t idee dat de wereld zo zat te springen om een reprint van scry-lands. Ze zijn prima aan te komen en niet duur...
Wat mij een prima cycle had geleken, helemaal voor een core-set, is een enemy color cycle van de Shadows over Innistrad landjes zoals Port Town.. Supergeinige, prima speelbare, niet ingewikkelde cycle, waarvan nog geen enemy color varianten zijn gemaakt..
Vraag me af of die nog gaan komen
Voor standard is het heel belangrijk zowel "trage" als "snelle" duals te hebben. Temples zijn traag, shocklandjes of checkland (Sunpetal Grove en co) zijn snel(ler). Ik ga er van uit dat deze keuze is gemaakt om de balans in standard in stand te houden. En om heel eerlijk te zijn: zoveel ruimte voor nieuwe ontwerpen van dual lands is er niet, dus goede ontwerpen hergebruiken is prima.
scry landjes zijn gewoon een leuke aanvulling wordt er niet echt warm of koud van,
die nieuwe soring vind ik echt waanzinnig!
Die groene leyline lijk mij nog wel speelbaar ook een bobje die 2 mana produceert is beurt 2, 4 mana beschikbaar
Sorin is vet, alleen jammer dat een aardig deel van de Vampires binnenkort uitroteert. Tenzij er binnenkort weer een vampire set komt (wat waarschijnlijk zo gaat zijn, maar toch), zit ie dan net een set of twee in een vreemde positie.
Voor standard is het heel belangrijk zowel "trage" als "snelle" duals te hebben. Temples zijn traag, shocklandjes of checkland (Sunpetal Grove en co) zijn snel(ler). Ik ga er van uit dat deze keuze is gemaakt om de balans in standard in stand te houden. En om heel eerlijk te zijn: zoveel ruimte voor nieuwe ontwerpen van dual lands is er niet, dus goede ontwerpen hergebruiken is prima.
Ik denk dat je daar wel 's gelijk in kon hebben inderdaad. Zo had ik 't nog niet helemaal bekeken. Ben dan ook geen Standard speler.
Goede ontwerpen hergebruiken is sowieso niks mis mee. Ik was al blij met de checklands toentertijd in Ixalan en Dominaria en de shocks in Return to Return to Ravnica
Tuurlijk gaan die nog komen . Maar die Port Town landen zijn wel veel minder populair dan de Temples volgens mij.
Dat geloof ik ook wel inderdaad. De temples hebben een soort van one-off ability. Daar zijn er niet veel van. De Port Town varianten zijn vrij gemakkelijk te vervangen door de Isolated Chapel varianten, hoewel die natuurlijk wel net ietsies trager zijn.