Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic at 30

Luc
1 jaar geleden
Ik heb nog niet de volledige content gezien dus misschien ben ik wat voorbarig met mijn mening maar even kort door de aangekondigde sets voor de komende 3 jaar gekeken zie ik een aantal dingen die ik wel echt vet vind maar ook heel veel waar ik niet warm van word.

Een fall out set? Een assassins creed set? Hopelijk code namen voor 2026 maar een hele lijst aan sporten zal toch nog wel iets meer magic flavor krijgen hoop ik. Het lijkt erop dat de 'special premium' sets steeds meer aanwezig zijn. Dit is al een tijdje natuurlijk maar elke plain is dalijk remastered voor een leuk prijskaartje.

Wat vinden jullie van alle aankondigen?

Topper voor mij is bloomburrow. Zo zie ik magic het liefst
Lavinius
1 jaar geleden
Ik zal even de sets die ik heb gevonden hier bijzetten:

. Modern horizons 3
Naar verluidt komen er nieuwe planeswalkers in de sets, en dual-faced kaarten, en comeback van oudere personages. Releasedatum onbekend.

. Ravnica remastered
Er gaat zoals te verwachten een grote focus worden gelegd op de Guilds, en er zullen reprints van alle drie de ravnica Blocks komen. Releasedatum in Q1 van 2024.

. Murders at Karlov manor
De eerste standard legal set va' 2024, zal ook ergens in Q1 komen. Deze is ook Ravnica-gerelateerd, aangezien er in Karlov house een moord is gepleegd. Deze cluedo-achtige set zal vermoedelijk clue tokens terugbrengen. Naast deze set komt er nog een extra setje bij: Ravnica Clue edition. Het is nog onduidelijk wat dit zal inhouden, behalve dat het een soort combinatie met Clue zal zijn.

. Universes Beyond Fallout
Er zullen 4 commander decks van Fallout komen. Releasedatum: maart 2024

. Outlaws of Thunder junction
Deze set zal de eerste standard set op een nieuwe Plane worden van het jaar. Deze set zal western themed worden en bevat ook oude vijanden. Op de gespoilde art kunnen we al vermoeden dat Tinybones, Oko en Vraska terug zullen komen. Voor Q2.

. Bloomburrow
In Q3 gaan we naar een nieuwe Plane voor deze Standard legal set, het wordt Bloomburrow. Deze set zit vol met antropomorphische dieren, en er zullen vermoedelijk geen humans in de set zitten, iets dat niet gedaan is sinds Lorwyn.

. Duskmorn: House of horror
Deze set zal zich plaatsvinden in een spookhuis, erg in contrast met wat we gewoon zijn (grote werelden, hele planes). Het zal een horrorset zijn, en in de art lijken er Eldrazi te kunnen gaan zijn. Deze zet zal in Q4 uitkomen.

Ik ben teleurgesteld dat ze nog eens backbreaking modern cards gaan maken in MH3. Ik ben ook geen fan van de western of de horrors, en ik weet niet goed wat ik moet denken van de ravnica cluedo. Ravnica remastered zal wel overcosted worden, en ik ken Fallout niet heel goed maar ben sowieso geen fan van universes Beyond. De enige set waarvoor ik echt enthousiast ben, is Bloomburrow.
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Wellicht dat de kaarten van Ravnica Clue een totaal van 21 kaarten zijn, en dus een ‘vervanging’ kunnen zijn op het klassieke spel. 6 creatures (de suspects), 6 equipments (de weapons) en 9 landjes (de kamers)
BluezamX
1 jaar geleden
Heel benieuwd naar Outlaws of Thunder Junction en Bloomburrow! Ook of er inderdaad Eldrazi zijn in Duskmorn. Ook (voorzichtig) hyped voor de Final Fantasy UB. De rest... Bwah.

Quote:
25 minuten geleden
Wellicht dat de kaarten van Ravnica Clue een totaal van 21 kaarten zijn, en dus een ‘vervanging’ kunnen zijn op het klassieke spel. 6 creatures (de suspects), 6 equipments (de weapons) en 9 landjes (de kamers)

Dit zou wel grappig zijn! Een soort MOM-Aftermath idee met meer focus
 bijgewerkt door BluezamX 1 jaar geleden
Veekeren
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik ben teleurgesteld dat ze nog eens backbreaking modern cards gaan maken in MH3.

Al kijk ik daar ook niet per sé naar uit, hoe kan je écht teleurgesteld zijn in iets waarvan je zeker wist dat het ging komen "Helaas" was MH2 een enorm financieel succes.

Verder vind ik de meeste sets erg kinderachtig overkomen, heb ik liever geen Universes Beyond omdat ik fan ben van de originele Magic Universe, en ben ik waarschijnlijk een oude gast die vond dat vroeger alles beter was
Netjes
1 jaar geleden
Ik was ook geen universes beyond fan, maar ik vind LotR wel leuk en omdat het een hele set is heb ik een Lord of the Nazgûl deck gemaakt met alleen maar kaarten uit de LotR set. En nou hoop ik dat mijn speelgroep ook allemaal 1 deck uit LotR maakt zodat we de lore een beetje bij elkaar houden

en niet optimus prime vs gandalf vs dr who vs iets van fallout gaan spelen.
jjbvd1993
1 jaar geleden
Ben zelf niet echt een fan van de universes beyond, grotendeels omdat ik (op lotr na) geen interesse heb in de spellen/films/series die erbij horen. Maar voor ieder wat wils uiteraard

Mij zouden ze wel blij maken met nog een nieuwe un-set😜 maar gok dat dat nog wel een paar jaar duurt
Gijsneus
1 jaar geleden
De meeste universes beyond doen mij ook niet veel maar ik snap dat het gewoon goede marketing is. Als bescheiden Dr. Who fan ben ik wel nieuwsgierig naar hoe ze deze set gaan samenstellen. Assassin's Creed en Fallout doen me weinig.

Bloomburrow gaat wel een feestje worden waarschijnlijk. Lorwyn kwam uit in een magicpauze van mij maar die set moet heel leuk zijn geweest om mee te draften. Dus kom maar door met Bloomburrow!
Justian2002
1 jaar geleden
Quote:
23 dagen geleden
. Ravnica remastered
Er gaat zoals te verwachten een grote focus worden gelegd op de Guilds, en er zullen reprints van alle drie de ravnica Blocks komen. Releasedatum in Q1 van 2024.

wat ik begrepen had is dat de reprints voornamelijk uit Ravnica, Dissension en Guildpact kwamen, en iets minder van de return block. vgm zou de Guilds block best wel links gelegd zijn... maar dat heb ik vgm ergens gelezen xD
gregnator
1 jaar geleden
Quote:
3 maanden geleden

. Modern horizons 3
Naar verluidt komen er nieuwe planeswalkers in de sets, en dual-faced kaarten, en comeback van oudere personages. Releasedatum onbekend.

. Ravnica remastered

. Universes Beyond Fallout
Er zullen 4 commander decks van Fallout komen. Releasedatum: maart 2024

Ben sinds week ofzo weer terug met magic, en het is wel leuk om te zien dat we Ravnica weer gaan zien!
Fallout is een van de redenen waarom ik weer Magic heb opgepakt dus daar wacht ik op!

Wat zou het mooi zijn als ze weer eens terug naar Kaladesh zouden gaan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post gregnator 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Luc 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL