Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik denk dat het merendeel gaat zakken, en een enkele nog stijgt. Maar we gaan het zien! Het zou ook kunnen dat er meer wordt geopend omdat mensen meer irl kunnen spelen.
zou leuk zijn voor mijn piratendeck (nu moet ik het doen met de Ragavan token), maar niet voor dat bedrag! Hoop dat die flink zakt, of dat ik hem per ongeluk zelf uit een booster haal!
heb helaas mijn pre-order toch moeten cancellen, het leven in de laatste maandjes van Corona is duur. Duurt allemaal net ff te lang. Magic nog maar even wat langer op pauze.
Grappig om over die foutjes te lezen. Ik opende drie foils waarbij de hoeken van de kaart niet zijn afgerond... Ook vreemd genoeg 2 keer een [k]Phantasmal Dreadmaw|cmh2|sketch|[/k] die op exact dezelfde manier gekreukt uit hun boosters kwamen
Hoe zit het met deze set qua kaartkwaliteit? Persoonlijk geef ik de voorkeur aan draftboosters i.p.v. de set boosters. Ik vind de kaarten uit drafts beter van kwaliteit. Heeft dit te maken met printlocaties? Hoe zit dit met deze set?
Dit heeft inderdaad te maken met print locatie. Er wordt geprint in Amerika, België en Japan. Draft boosters van alle recente sets komen altijd uit België. Set boosters wisselt per set. Dit keer bij Modern Horizons 2 komen zowel draft en set boosters uit België dus er zou geen verschil moeten zijn.