Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe 'Gift Box' aangekondigd

Skywise
7 jaren geleden
In de slipstream van de andere aankondigingen vandaag is er nog een product aangekondigd: het 'Gift Pack'. Gift Packs zijn de vervanging van de (Holiday) Gift Box. Wizards keert dus terug naar de opzet van de oude gift boxen, dus niet gekoppeld aan een set, maar weer als cadeau voor de feestdagen: https://wpn.wizards.com/en/products/gift-pack

Quote:
The Gift Pack is aimed at shoppers looking to purchase a wonderful gift for their friends and family who play Magic: The Gathering.

This product comes packed with something for every player, whether new to the game or a longtime veteran.

Content:
- 5 foil basic landjes (Dit zijn de 5 basic land uit Commander 2016 getekend door Mark Poole)
- 2 foil promo's (Metalwork Colossus en Kari Zev, Skyship Raider)
- 3 booster packs (Amonkhet, Hour of Devastation en Ixalan)
- Spindown dobbelsteen
- Exclusieve mini poster (met art uit Hour of Devastation)

MSRP: $19.99
Releasedatum: 20 oktober

Verschil met de oude Gift Boxen:
- Geen opbergbox
- Geen stickers
- Geen kaartverdelers
- 2 boosters minder

In plaats daarvan krijg je:
- Twee rare promo's
- Een mini poster
- Een spindown dobbelsteen.
 bijgewerkt door Skywise 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
cool, hebben! 5 foil basics is ook cool!
nederland439
7 jaren geleden
Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de doos. Die viel bij giftboxes nog al eens tegen. Die foils zijn leuk, maar vind ik persoonlijk niet heel boeiend. Vond die dividers wel altijd handig wat er bij zaten en daarnaast kreeg je 2 boosters meer. Vind het persoonlijk nog niet echt een vooruitgang. Maar misschien kan de doos me verbazen.
roodgeval
7 jaren geleden
Ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe art van de promos.
carlovdm
7 jaren geleden
Ik ben ook benieuwd! Het klinkt een stuk gevarieerder dan de holiday gift box, met alleen maar dezelfde boosters. Al die foils zijn ook altijd leuk
n4ppy
7 jaren geleden
Ik heb de gift boxen op dit moment vooral als zoek dozen, een met uncommon en hoger, een met commons (die knal vol zit) en het laaste blok in een doos.

Eens kijken hoe deze dozen zijn en welke kant het op gaat.
Dordledum
7 jaren geleden
Gift Pack

Staat nu ook een plaatje bij op de pagina (was dat al?).

Jammer genoeg geen mooie doos voor je kaarten zoals bij de Holiday Gift boxes.

Release date 20 oktober (product ontbreekt nog op de Release data pagina).
RobertL
7 jaren geleden
De opbergdoos was juist het enige onderdeel waar ik ze echt voor kocht, dus ik denk dat ik hooguit het setje landjes hier los van probeer aan te schaffen...
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ziet er wel grappig uit . Ik heb het toegevoegd aan de Release data pagina!
n4ppy
7 jaren geleden
5 * meh!
Quote:
De opbergdoos was juist het enige onderdeel waar ik ze echt voor kocht, dus ik denk dat ik hooguit het setje landjes hier los van probeer aan te schaffen...

Het zijn maar 5 landjes in totaal als ik het goed lees.
Die heb je voor 1,25 allemaal op voorraad
http://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/query?types=land&coloring=any-exclude&set=commander&artist=Mark+Poole&variant=nonfoil&tab=singles
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Niet die foil promo versies
Skywise
7 jaren geleden
Ai, dat is wel een domper Ik kocht de Gift Boxen ook altijd vanwege de fijne opbergruimte. Met 5 boosters en verdelers voor ongeveer 20 euries was dat altijd een mooie deal. Je betaalt er nu hetzelfde voor, maar dan zonder box en met minder boosters. Geen idee waarom ik enthousiast zou moeten zijn over 5 foil basics... Dit is nog steeds wel een aardig cadeaupakket, maar bepaald geen must-have.

Hopelijk brengt Wizards de boxen in de toekomst opnieuw op de markt (re-branded, of iets)!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Wat ik had begrepen is dat dit jaar veel even anders vanwege de viering van het 25-jarig bestaan van Magic. Maar de kans is aanwezig dat de bestaande Gift Box weer terugkomt.
Klojet
7 jaren geleden
Ik krijg een beetje een Pokemon gevoel erbij.

Hierbij denk ik dat Wizards dit uit wilt proberen of het aan slaat, dit doet het bij Pokemon immers wel, alleen de value in een Pokemon box is velen malen hoger. Het idee is zeker leuk, maar de uitvoering is wat te beperkt.
Teferi
7 jaren geleden
Mocht ik het fysiek tegenkomen in een winkel neem ik het vast wel mee.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 15 posts
  • Laatste post Teferi 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL