Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ORI] Magic Origins

Dordledum
9 jaren geleden
Lekker veel draften!

Zaterdagavond om mee te beginnen, maar genoeg boosters binnen onze groep om nog een paar keer te spelen.

Elke keer wordt traditioneel afgesloten met een potje Commander.
Eclavyrr
9 jaren geleden
Mijn plannen met de release van Origins zijn naar een bedrijfsBBQ te gaan en te genieten van spijs, drank en gezelligheid.
En ik heb buiten twee intro packs niets vooraf besteld dus dat wordt ook rustig. Volgende week draft!
Jeff
9 jaren geleden
Morgenavond draften bij de Bazaar en dan een boosterbox meenemen op vakantie!
kolonelnick
9 jaren geleden
morgen lekker draften.
Skywise
9 jaren geleden
Heb zaterdag met vrienden een release avondje gepland. We openen o.a. een aantal Fat Packs, een Clash Pack, meerdere Intro Packs en een grote stapel boosters... Ben erg benieuwd naar de set
Ralf
9 jaren geleden
Vandaag is eindelijk de officiele release van Magic Origins! Alle bestellingen met Magic Origins zijn vanaf nu af te halen of worden vandaag verzonden.

Magic Origins producten

Alle producten van Magic Origins zijn vanuit voorraad leverbaar; vandaag bestellen voor 16:00 is morgen in huis!
Dordledum
9 jaren geleden
Gisteravond gedraft, dozen van mijn vrienden waren vroeg binnen. 2 x gedraft, 1x artifacts en 1x elfjes (had er 12 in m'n deck!).

Supergave set, leuk om te draften!

Gilt-Leaf Winnower is erg leuk om te spelen als je tegenstander net vorige beurt een Archangel of Tithes neerlegt
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Zin om je mening te geven over Magic Origins aan Wizards? Doe de Magic Origins survery!
kolonelnick
9 jaren geleden
vrijdag avond release-draft gedaan. heb een control-ish deck gedraft met Disciple of the Ring en Willbreaker
2 wins en een loss, dus ging wel lekker.
kolonelnick
9 jaren geleden
ben ik trouwens de enige die een beetje verward is door de flavortext van Joraga Invocation "a single tree does not a forest make" volgens mij klopt dit niet of wel?
 bijgewerkt door kolonelnick 9 jaren geleden
Bobst3r88
9 jaren geleden
Numa, heeft taalles van Yoda gehad denk ik
Blasty
9 jaren geleden
Dat is een oud-engelse manier van alternatieve zins opbouw, lijkt mij een beetje op Shakespear.
Dordledum
9 jaren geleden
Grammaticaal correct Engels hoor, beetje oubollige manier van spreken alleen.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Iemand nog iets cools geopend of geruild? Ik heb een Liliana, Heretical Healer geruild en heb een Jace, Vryn's Prodigy geopend, dus ik ben wel tevreden .
ebonpraetor
9 jaren geleden
Soort van grappig: Ik heb een Jace, Vryn's Prodigy geruild en een Liliana, Heretical Healer (met emblem in dezelfde booster) geopend.
Dordledum
9 jaren geleden
Uit 21 boosters (fat pack en 2 prerelease-packs), slechts 1 Mythic getrokken, was wel gelijk de mythic die ik het liefste wou hebben: Nissa, Vastwood Seer.

Beetje mixed feelings, ga misschien toch nog een doos kopen.
Joram
9 jaren geleden
In een enkele prerelease pack had ik een Nissa, Vastwood Seer, een Jace, Vryn's Prodigy en een Languish. Jace heb ik al weggeruild (met ebonpraetor ). Verder nog een Hangarback Walker geopend in een booster.

Een vriend van me heeft trouwens ook een Jace en een Languish geopend, en ook een Pyromancer's Goggles.
 bijgewerkt door Joram 9 jaren geleden
Eclavyrr
9 jaren geleden
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste Origins boosters gehaald sinds de prerelease. Onze verkoper zei: "Zoek zelf maar uit, als ik ze weggeef is het toch nooit goed.".
Dus 3 random gegrepen boosters later:
Liliana, Heretical Healer
Liliana, Defiant Necromancer emblem
Harbinger of the Tides
Hangarback Walker
Shaman of the Pack

Moet ik eens vaker doen
 bijgewerkt door Eclavyrr 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Nice!

Zitten sowieso best veel high-value rares in deze set.

Net zelf een Goblin Piledriver geopend.
kolonelnick
9 jaren geleden
tot nu toe heb ik niet echt iets heel spannends geopend. 6 boosters tot nu toe en 1 mythic (Disciple of the Ring) allemaal opgepikt bij een boosterdraft
vrijdag weer draften dus ben benieuwd wat ik deze keer op kan vissen (hopelijk een path to exile want dan is dat mijn derde)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL