Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn plannen met de release van Origins zijn naar een bedrijfsBBQ te gaan en te genieten van spijs, drank en gezelligheid.
En ik heb buiten twee intro packs niets vooraf besteld dus dat wordt ook rustig. Volgende week draft!
Heb zaterdag met vrienden een release avondje gepland. We openen o.a. een aantal Fat Packs, een Clash Pack, meerdere Intro Packs en een grote stapel boosters... Ben erg benieuwd naar de set
Vandaag is eindelijk de officiele release van Magic Origins! Alle bestellingen met Magic Origins zijn vanaf nu af te halen of worden vandaag verzonden.
ben ik trouwens de enige die een beetje verward is door de flavortext van Joraga Invocation "a single tree does not a forest make" volgens mij klopt dit niet of wel?
Uit 21 boosters (fat pack en 2 prerelease-packs), slechts 1 Mythic getrokken, was wel gelijk de mythic die ik het liefste wou hebben: Nissa, Vastwood Seer.
Beetje mixed feelings, ga misschien toch nog een doos kopen.
tot nu toe heb ik niet echt iets heel spannends geopend. 6 boosters tot nu toe en 1 mythic (Disciple of the Ring) allemaal opgepikt bij een boosterdraft
vrijdag weer draften dus ben benieuwd wat ik deze keer op kan vissen (hopelijk een path to exile want dan is dat mijn derde)