Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RIX] Rivals of Ixalan

Skywise
7 jaren geleden
Zojuist aangekondigd, de tweede set van het Ixalan block: http://magic.wizards.com/en/products/rivals-ixalan

The legendary city of Orazca has been found, but it will not be claimed without a fight. Now, you must outpace, outwit, and overpower your rivals as you vie for control of this ancient metropolis. Succeed, and you will wield the greatest power of the plane.

"Stake your claim. Dominate the opposition. Rule the city"

Set Name: Rivals of Ixalan
Block: Set 2 of 2 in the Ixalan block
Number of Cards: 196
Magic Open House: January 6-7, 2018
Prerelease Weekend: January 13-14, 2018
Magic Online Launch: January 15, 2018
Release Date: January 19, 2018
On Sale in Magic Online: January 19, 2018
Draft Weekend: January 20-21, 2018
Magic League Begins: January 22, 2018
Standard Showdown Begins: January 27, 2018
Game Day Weekend: February 10-11, 2018
Pro Tour Rivals of Ixalan: February 2, 2018
Official Three-Letter Code: RIX
Twitter Hashtag: #MTGRIX

Languages Available: English, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Spanish

MSRP: $3.99 *Applies to U.S. Only

bijgewerkt door Skywise 7 jaren geleden
RadioDragon
7 jaren geleden
de eerste spoiler is er al:

mooi artwork voor een coole kaart.
 bijgewerkt door RadioDragon 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
mooie reprint!
roodgeval
7 jaren geleden
met deze art zou explore logischer zijn, nog steeds een leuke kaart voor een merfolk deck.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Silvergill Adept is zeker speelbaar in Merfolk decks! Nice
Skywise
7 jaren geleden
Dat is nou een fantastische reprint! Verklaart ook wel waarom ie niet in Duel Decks: Merfolk vs Goblins zit. Kan die alsnog eindelijk wat goedkoper worden

Edit: Silvergill Adept is bovendien de Magic Open House Promo:
 bijgewerkt door Skywise 4 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
En er is nog een kaart gespoiled:

Blasty
7 jaren geleden
Ouch 12 trample power op een legend is wel gedurfd.... Even double strike erover en weg tegenstander
marcoboth
7 jaren geleden
Elder Dino
kolonelnick
7 jaren geleden
mijn voorgevoel zegt me dat die elder dino het ding is wat wakker werd nadat jace en vraska in orazca aankwamen. verder ben ik benieuwd wat hij gaat doen in standard. Voltaic Brawler en rhonas kunnen hem samen al reduceren tot 4 mana. temur energy zal er zeker eens naar kijken.

verder is de merfolk een lekkere reprint.
Sunitram
7 jaren geleden
Ik denk dat Ghalta ook een heel interessante kaart gaat worden om in Commander omheen te bouwen! Als je maar genoeg power op het veld hebt, kun je zelfs om die nare Commander Tax heen.

Maar even serieus, een 12/12 in een tribe die toch al verrassend weinig moeite heeft om op het veld te komen, in een Standard waar Fling een ding is? Times in Standard will be... interesting.

En mooie reprint, die Silvergill! Modern Merfolk spelers zullen er blij mee wezen
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Komen er nu ook een Elder Merfolk, Elder Vampire en Elder Pirate?

Die eerste twee zie ik nog wel voor me, maar de Elder Pirate roept vooral komische beelden in me op
Sunitram
7 jaren geleden
"Have some respect for the elderly, you young rascal!"
"Back in my time we blew the air in our sails ourselves! While rowing!"
"Zzzzz.... ngrgh... BINGO! ... zzzzzz..."

En dan nog een variant op "Get off my lawn", maar ik ben niet creatief genoeg om iets te verzinnen dat niet vreselijk geforceerd klinkt
AncientOne
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 31-10-2017 om 09:53

Die eerste twee zie ik nog wel voor me, maar de Elder Pirate roept vooral komische beelden in me op

Blizzardfox
7 jaren geleden
Ongelooflijk, dat ik dit in mijn leven nog een keer mag mee maken. Lorwyn kaarten tribal based reprinted in Standard whouwie !

De Silvergill Adept is niet alleen een goede Modern kaart maar ook nog is erg sterk voor Legacy! Binnenkort een nieuwe format Standard !

Card draw is erg fijn in Standard, helemaal nu dat Silvergill Adept een bijzonder tribal creature is in de Formats.

Ik ga kijken of ik er oneindig veel kan sparen van de Silvergill Adept en de full art! Wat zijn die belachelijk mooi zeg !
 bijgewerkt door Blizzardfox 4 jaren geleden
BuidingMage
7 jaren geleden
Quote:
3 maanden geleden

Elder Vamire? Die zijn toch nog maar net op Ixalan?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ixalan is de naam van de wereld, maar ook van het eiland/continent waar het verhaal zich afspeelt. De Vampires komen van een ander continent waar de naam me even van ontschoten is, maar daar wonen ze al heeeeeel lang.
LeKrutes
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 30-10-2017 om 17:07
En er is nog een kaart gespoiled:

Deze moet ik gewoon hebben.
AncientOne
7 jaren geleden
Ik kwam zojuist deze spoiler van Rivals of Ixalan tegen...
Nep, maar er zitten zowel grappige als interessante kaarten tussen...

Deze kaart was nl. wel even schrikken:

Maar gelukkig, geen reprint dus...
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
Morph
7 jaren geleden
Hier staan echt een paar hele mooie tussen!

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 212 posts
  • Laatste post Dordledum 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL