Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
The legendary city of Orazca has been found, but it will not be claimed without a fight. Now, you must outpace, outwit, and overpower your rivals as you vie for control of this ancient metropolis. Succeed, and you will wield the greatest power of the plane.
"Stake your claim. Dominate the opposition. Rule the city"
Set Name: Rivals of Ixalan
Block: Set 2 of 2 in the Ixalan block
Number of Cards: 196
Magic Open House: January 6-7, 2018
Prerelease Weekend: January 13-14, 2018
Magic Online Launch: January 15, 2018
Release Date: January 19, 2018
On Sale in Magic Online: January 19, 2018
Draft Weekend: January 20-21, 2018
Magic League Begins: January 22, 2018
Standard Showdown Begins: January 27, 2018
Game Day Weekend: February 10-11, 2018
Pro Tour Rivals of Ixalan: February 2, 2018
Official Three-Letter Code: RIX
Twitter Hashtag: #MTGRIX
Languages Available: English, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Spanish
Dat is nou een fantastische reprint! Verklaart ook wel waarom ie niet in Duel Decks: Merfolk vs Goblins zit. Kan die alsnog eindelijk wat goedkoper worden
mijn voorgevoel zegt me dat die elder dino het ding is wat wakker werd nadat jace en vraska in orazca aankwamen. verder ben ik benieuwd wat hij gaat doen in standard. Voltaic Brawler en rhonas kunnen hem samen al reduceren tot 4 mana. temur energy zal er zeker eens naar kijken.
Ik denk dat Ghalta ook een heel interessante kaart gaat worden om in Commander omheen te bouwen! Als je maar genoeg power op het veld hebt, kun je zelfs om die nare Commander Tax heen.
Maar even serieus, een 12/12 in een tribe die toch al verrassend weinig moeite heeft om op het veld te komen, in een Standard waar Fling een ding is? Times in Standard will be... interesting.
En mooie reprint, die Silvergill! Modern Merfolk spelers zullen er blij mee wezen
"Have some respect for the elderly, you young rascal!"
"Back in my time we blew the air in our sails ourselves! While rowing!"
"Zzzzz.... ngrgh... BINGO! ... zzzzzz..."
En dan nog een variant op "Get off my lawn", maar ik ben niet creatief genoeg om iets te verzinnen dat niet vreselijk geforceerd klinkt
Ixalan is de naam van de wereld, maar ook van het eiland/continent waar het verhaal zich afspeelt. De Vampires komen van een ander continent waar de naam me even van ontschoten is, maar daar wonen ze al heeeeeel lang.