Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RNA] Ravnica Allegiance

MagnusMagicus
6 jaren geleden

bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Blizzardfox
6 jaren geleden
Nu de meta zo bezig is met al die graveyard matter decks.
Dredge (Narcomoeba)
Phoenix Storm Arclight Phoenix
Storm (Past in Flames)
KCI (Scrap Trawler)
Mardu Pyromancer (Bedlam Reveler)
Control (Snapcaster Mage)
En meer...

Die allemaal gevoelig zijn voor o.a. Rest in Peace en Leyline of the Void.
Is Kaya een absolute bom in de sideboard. Ik zie haar zeker play zien in Modern sideboards. Helemaal nu dat de meta 60+% graveyard decks zijn.

Dovin is cute.

En die Judith heeft me hart gestolen! Ze is just perfect!!!
 bijgewerkt door Blizzardfox 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Judith is een geweldige Commander voor sacrifice decks, top!
nederland439
6 jaren geleden
Kaya is een leuke kaart, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze de voorkeur krijgt boven Rest in Peace of Leyline of the Void
LordWhooT
6 jaren geleden
Judith pakt ook Spectacle goed aan.

Kaya is gewoon geweldig! Kan zo mijn Karlov deck in!
n4ppy
6 jaren geleden
Weer een hoop leuks. De Sphinx gaat wel een plekje vinden in Aminatou, the Fateshifter
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Kaya is een leuke kaart, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze de voorkeur krijgt boven Rest in Peace of Leyline of the Void

Boven? Samen met!
Blizzardfox
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden

Maar ooit nagedaht over [k]Kaya, Orzhov Usurper[/k] samen met de Rest in Peace of Leyline of the Void dat is dus wel sterk.
Ik bedoel:
(+1) Exile up two cards en lifegain op haar is sterk.
(-1) Isolate is zeker niet slecht. En helemaal niet in de belangrijkere turn one's.
(-5) Je hebt een finisher op haar ult.

Ze is balanced en erg sterk met haar kunnen. Ze past perfect in de kleuren en doet haar ding wat ze moet doen. Dat voor 3 mana.

De rest van de planeswalkers zijn een beetje afgeraffeld en missen personality. Kaya is wel echt de stunning women van hun allemaal.
 bijgewerkt door Blizzardfox 6 jaren geleden
AncientOne
6 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden

In Magical Christmasland heb je met deze èn Gemstone Caverns èn Simian Spirit Guide èn Goryo's Vengeance
òf een turn 1 Emrakul, the Aeons Torn met haste (die je tegenstanders landje en turn 1 play sloopt en 15 schade doet)
òf een turn 1 Griselbrand met haste (die je allerlei kaarten voor allerlei narigheid laat trekken (èn mept voor 7))
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
Het is Scry 3, niet Surveil 3
AncientOne
6 jaren geleden
Quote:
35 minuten geleden
Het is Scry 3, niet Surveil 3

Ai, daar heb je een goed punt!
(het was erg laat (cq. erg vroeg) toen ik dat schreef!)
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
Nog wat spoilers:

Mijn huidige reactie op de spoilers: Judith is gaaf! werkt goed met het spectacle mechanisme en gaat zo in m'n Marchesa, the Black Rose killer/killing ladies EDH!
Ben nog niet super onder de indruk van de mythic, maar snap wel dat ze mythic zijn (behalve de net gespoiledde angel). De simic jellydra is een halve Sphinx's Revelation (die practisch oncounterable is), met een hele body.
Het gaafste design is nog wel de Sphinx. Openinghand scry 3 kan je twijfelachtige handen laten houden en toch die ene landdrop extra bezorgen (wanneer je hem nodig hebt). Een 4/4 body met flying die ook nog op het veld scry't is dan een superbonus voor lategame, wanneer je iets meer bepaling nodig hebt of je land of value wil
LordWhooT
6 jaren geleden
Die seraph of the Scales is gruwelijk!
BluezamX
6 jaren geleden
Amplifire is echt geweldig! Werkt helaas niet top met Riot, maar nog steeds een pracht kaartje. Mass Manipulation klinkt als een uitstekende topdeck in een sealed potje, maar die maakt 'm wel wat moeilijk
Dordledum
6 jaren geleden
Mass manipulation lijkt me erg duur voor limited. Ok, het is permanente take over, maar toch. In commander zie ik er wel een plekje voor.
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
Heb trouwens de flavorteksten van de guild-gates bekeken: Ze spoilen allemaal de aanwezigheid van de legendaries.
De legendaries die we dus nog missen zijn nieuwe iteraties van Rakdos, Lord of Riots, Teysa, Envoy of Ghosts, Domri Rade (dat was al bekend), en Ruric Thar, the Unbowed (... wat geen nieuwe Borborygmos betekent ((huilt in Gruul))).
Daarbij is er dus ook een Simic, Mythic iemand/ding die de nieuwe Prime-Speaker is: Vannifar.
kolonelnick
6 jaren geleden
Klopt inderdaad, de guildgates in de vorige set deden dat ook. Vannifar is wel al art van (kan die zo even niet vinden) hij/zij ziet eruit als een jellyfish elf xD
Ruric thar is een van mijn favoriete gruul characters. Ik zal buikgerommel (zoek maar eens op wat borborygmos betekent) missen. Ben benieuwd of hij dood is of niet.
bartist
6 jaren geleden
De afbeelding van Vannietver (ha) is te zien in de link die ik eraan gehangen heb

Edit: deze
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
BluezamX
6 jaren geleden
Zou vet zijn als Ravnica Allegiance of de volgende set een Golgari revived Borborygmos heeft. Borborygmos Ungraved misschien?
Reynaerd
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Zou vet zijn als Ravnica Allegiance of de volgende set een Golgari revived Borborygmos heeft. Borborygmos Ungraved misschien?

"Domri Rade has left Ravnica"

*Insert face-palm emoticon here*
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL