Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RTR] Return to Ravnica (Oktober 2012)

LeKrutes
12 jaren geleden
Vind dit echt een coole set.
Vond Ravnica echt mega vet.
Had van iedere guild een deck nu heb ik van 2 guilds een EDH deck.
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Ze zijn wel lekker bezig bij Wizards... Lijkt nu een beetje een patroon te ontstaan van 'ontwerp nieuwe awesome plane'-return naar oude awesome plane-ontwerp nieuw... etc.
Ik ben weer begonnen omdat magic weer awesome werd, en nu kan ik amper m'n centen in m'n zak houden XD...
Victorvndoom
12 jaren geleden
de guilds gaan misschien veranderen , nee ?
Rampenbram
12 jaren geleden
My Prayers have been heard! Ik ben begonnen met spelen tijdens Ravnica, geweldige storyline, innovatieve mechanics en de beste flavour around! Ik heb alle thema decks hier nog liggen.. dit word zo AWESOME!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 11-04-2012 om 11:42
de guilds gaan misschien veranderen , nee ?

Die opmerking was al gemaakt. Het is mogelijk. We weten het niet. We wachten af.
LeKrutes
12 jaren geleden
Misschien word het wel een wedge block
vanwege dat sommige guild met elkaar moesten fuseren?
Tamar
12 jaren geleden
Zoiets als Alara Reborn zou wel cool zijn als 2e of 3e set. Allemaal multicolored kaarten, dat zal Standard eens goed veranderen xD.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat was volgens mij geen groot succes, noch qua design, noch qua sales. Dus dat moet je denk ik niet verwachten.
LeKrutes
12 jaren geleden
Ik bedoelde dus bijvoorbeeld:
, , , ,

Maar hoop wel meer op dat de guilds terug komen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het zou me niet verbazen, omdat daar nog veel "untapped design space" is volgens mij. Maar het moet natuurlijk niet Shards of Alara 2 worden, maar Ravnica 2 .
LeKrutes
12 jaren geleden
We gaan het zien ben echt benieuwd.
Maar er word wel gespeculeerd dat de guilds niet terug komen.

Misschien worden IPV eldrazi de Nephilim de gevaarlijke legends en het duurt het hele blok om die te verslaan.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat kan ook, we zullen zien. Het is allemaal echt volledige speculatie, we kunnen alleen maar uitgaan van het verhaal van Ravnica en een paar beelden uit de Planeswalkers comics. En het feit dat Jace en Niv-Mizzet, the Firemind in het verhaal voorkomen, dus waarschijnlijk ook als een kaartversie. Meer niet echt .
LeKrutes
12 jaren geleden
Ben de dagen al aan het aftellen.
Morph
12 jaren geleden
Zou het wel erg flauw vinden als er weer een mono-blauwe-jace zou komen.
Kans is groter dat het multicolor zou worden.

Was Niv-Mizzet nou een planeswalker?
LeKrutes
12 jaren geleden
Volgends mij is Niv-Mizzet of ((Z–_)90º – (E–N²W)90ºt = 1) geen planes walker, Hij leeft alleen wel iets van 15000 jaar.
 bijgewerkt door LeKrutes 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het is niet bekend. Waarschijnlijk niet, maar misschien kan hij wel planeswalken omdat hij zo bizar intelligent is.
RA
12 jaren geleden
nee niet Niv-Mizzet, the Firemind terug ik heb nog steeds nachtmerries!! (samen met Curiosity niet leuk om tegen te spelen)
Bittemommy
12 jaren geleden
Hoop alleen niet dat alle dual shocks worden gereprint. Ze hebben nu een mooi waarde leek me
kv83
12 jaren geleden
Quote:
Bittemommy 27-04-2012 om 10:14
Hoop alleen niet dat alle dual shocks worden gereprint. Ze hebben nu een mooi waarde leek me

Dus?
LeKrutes
12 jaren geleden
Ik wil wel dat ze gereprint worden.
Dan worden ze weer wat goedkoper en kan iedereen ze weer beter aan ruilen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 936 posts
  • Laatste post Thorvik 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Blasty 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL