Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ze zijn wel lekker bezig bij Wizards... Lijkt nu een beetje een patroon te ontstaan van 'ontwerp nieuwe awesome plane'-return naar oude awesome plane-ontwerp nieuw... etc.
Ik ben weer begonnen omdat magic weer awesome werd, en nu kan ik amper m'n centen in m'n zak houden XD...
My Prayers have been heard! Ik ben begonnen met spelen tijdens Ravnica, geweldige storyline, innovatieve mechanics en de beste flavour around! Ik heb alle thema decks hier nog liggen.. dit word zo AWESOME!
Het zou me niet verbazen, omdat daar nog veel "untapped design space" is volgens mij. Maar het moet natuurlijk niet Shards of Alara 2 worden, maar Ravnica 2 .
Dat kan ook, we zullen zien. Het is allemaal echt volledige speculatie, we kunnen alleen maar uitgaan van het verhaal van Ravnica en een paar beelden uit de Planeswalkers comics. En het feit dat Jace en Niv-Mizzet, the Firemind in het verhaal voorkomen, dus waarschijnlijk ook als een kaartversie. Meer niet echt .