Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
De Chandra's gaat dan stuk omdat er twee planeswalkers met het subtype Chandra in het spel zijn, bij legendary permanents wordt gekeken naar de naam van de kaart.
Stel je voor in je gedachten, je speelt op de plane Ravnica. Je summont Niv-Mizzet, the Firemind, de Guildleader van de Izzet League om aan jouw kant te vechten tegen jouw aardsrivaal (je tegenstander). De volgende beurt summon je Niv-Mizzet, Dracogenius aan je zijde. Nu heb je 2 draken die allebei guidleader willen zijn. Ik denk dat er onderlinge strijd zal onstaan want 2 leaders in 1 guild gaat natuurlijk niet. Uiteindelijk komen ze er achter dat jij (de speler, planeswalker extraordinaire) hun tegen elkaar hebt opgezet en vervolgens tegen je zullen keren! Heel naar...
Maar zoals ik zei, ik bedoelde het als een serieuze vraag oid.
De flavor erachter is dat je dezelfde persoon oproept, maar uit verschillende momenten in de tijd. Op die manier kunnen er dus 2 Niv-Mizzets zijn, omdat de ene de 'jongere' versie is van de andere. En ze gaan niet vechten omdat ze braaf naar jou luisteren .
15/15 trample voor 11 mana O.O. Dat ding loopt over een Krosan Cloudscraper heen. En als die toevallig nog een Rancor heeft, krijg je dezelfde kracht terug over drie beestjes. +Trample en het lastig weggaaneffect, masterrrrr