Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Let wel: elke set is maar 1 dag te koop en alleen op secretlair.wizards.com! Ze kosten $29.99 of $39.99 per stuk.
De eerste set is alleen op 3 december 2019 te koop, de tweede alleen op 4 december, etc. Je kunt ook de 7 sets in 1x kopen en die kost $199.99, maar is alleen op 2 december te verkrijgen.
Ook niet echt voor mij, al vind ik de snow-covered landjes prachtig. Ik kijk in dit soort gevallen, net als bij de From the Vault en Signature Spellbook series, vooral of er kaarten bij zitten die een reprint krijgen waardoor het prijstechnisch interessant wordt. En dat is in het geval van Bitterblossom zeker zo, zo lijkt het.
Ik zat zelf te denken om Kaleidoscope Killers te halen, omdat ik niet verwacht dat die binnenkort gereprint gaan worden en uit een trade aspect, maar gezien de prijs is dat waarschijnlijk niet rendabel.