Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[STX] Strixhaven

Awvanzijl
3 jaren geleden
Hebben jullie de eerste spoilers gezien?
Link

Ik ben wel onder de indruk van de nieuwe Demonic Tutor! Heel mooi!
 bijgewerkt door Awvanzijl 3 jaren geleden
Teabee
3 jaren geleden
Van de nieuwe art work onder de indruk ja.

Van de nieuwe kaarten nog niet heel erg. Zoals ik ze nu bekijk hebben ze een prima powerlevel. Wel cool dat ze meteen de groepen bekend maken.
Coen333
3 jaren geleden
Vette Toeter inderdaad! De precon Commander decks lijken mij ook gaaf.
Baseman09345
3 jaren geleden
vinden jullie dat mooie art van die mystical archive kaarten? Niet mijn ding, ik mis toch de oude art
Eclavyrr
3 jaren geleden
Rown en Will (Kenrith) zijn studenten in Strixhaven. Interessant, dan zou(den) de eerste planeswalker(s) van de set al mogelijk bekend zijn.

De engelse mystical archive kaarten zijn wel ok, maar de japanse versies, holy shit die sijn gaaf.

Even een set-boosterboxje gaan opsparen
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Morph
3 jaren geleden
Wat mij opvalt zijn enkele "rule-changes".

CMC wordt nu "Mana Value" genoemd. Lijkt me inderdaad een betere benaming hiervoor.
En bij "Shuffle" laten ze voortaan de woorden "Your Library" weg.
Dordledum
3 jaren geleden
1 van die Mystical archives in elke set en draft booster en 3 in elke collector booster? dat is veel!
derooy89
3 jaren geleden
1 per booster zeker??. Niet verkeerd
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
1 per booster zeker??. Niet verkeerd

Dat stond in het artikel, als dit de showcase art van de set is, dan klopt het wel.

Het zou me uiteindelijk ook niet verbazen dat het meer expedition-achtige kaarten zijn en toch 1 per normale box en 3 bij collector boosterboxen zijn.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het is officiele informatie:

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/first-lesson-introduction-strixhaven-2021-02-18

En er zit er echt eentje in elke booster:

Quote:
The Mystical Archive is open to all, and you'll receive one copy—from its own dedicated slot—in each Draft Booster and each Set Booster, and at least three in each Collector Booster!
Teabee
3 jaren geleden
Ik ben zelf vooral een draft en commander speler en ben erg blij met toch waarschijnlijk de high value reprints in de Mystical Archive slot die de toegankelijkheid verhogen zonder een grote impact of standard en modern te hebben. Hoe denken jullie over deze keuze van Wizards at the Coast?
 bijgewerkt door Teabee 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Het maakt de Harry Potter set waar ik in eerste instantie niet zo enthousiast over was wel iets interessanter.
Teruans
3 jaren geleden
Ziet er erg interesant uit. Ben benieuwd wat het wordt. Denk 5 elder dragons in de enemy colors en sowieso Rowan en Will.
Eclavyrr
3 jaren geleden
En we krijgen een complete cycle van de multicolor command kaarten waar in Dragons of Tarkir mee begonnen was.

Btw ben nu al hard op Witherbloom aan het simpen...
Teruans
3 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten om de Silverquill kaarten te zien.
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Quote:
28 minuten geleden

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten om de Silverquill kaarten te zien.

Ja dat huis lijkt mij ook het leukst.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Sorry, maar Witherbloom... een van mijn favoriete D&D mains is een Mutant (Simic Hyrbid) Druid of the Spores die wat dat betreft direct in de school zou kunnen stappen .
stefke78
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ziet er erg interesant uit. Ben benieuwd wat het wordt. Denk 5 elder dragons in de enemy colors en sowieso Rowan en Will.

5 elder dragons in enemy colors Niv-Mizzet Reborn approves!

Is er een link naar de bron?
Morph
3 jaren geleden
Er gaan geruchten dat de Phyrexian Praetors wat verspreid zijn, en dat Jin-Gitaxias, Core Augur zijn opwachting gaat maken in Strixhaven. Wel met een andere kaart dan, net als Vorinclex, Monstrous Raider in Kaldheim zat.
Rody
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
5 uren geleden

5 elder dragons in enemy colors Niv-Mizzet Reborn approves!

Is er een link naar de bron?

Dit staat in het eerder gelinkte artikel:

Each of our Colleges was founded by the elder dragon whose name each school bears. Our founders were paragons of magic and knowledge, and each school strives to match its founder's vision and magical aptitudes! We won't be meeting the founders today, but with any amount of luck, they may show up at orientation!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL